דחו לגברת את החגיגות: רומא ניצחה 1:3 את יובנטוס

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

דה רוסי, אל שערוואי ונאינגולן כבשו לג'יאלרוסי, ניצלו יכולת חלשה של בופון ומנעו מהאורחים לחגוג אליפות במגרשם. 0:5 לנאפולי, הפסד שמיני רצוף לאינטר

(גודל טקסט)
רומא ידעה עוד לפני המשחק מול יובנטוס שהסיכוי שלה לזכות באליפות על חשבון הגברת הזקנה קלוש. אבל לפחות שהשחקנים של מקסי אלגרי לא יחגגו באולימפיקו. ולכן ארבע דקות לאחר שפיגרו 1:0 השיבו הגי'אלורוסי בשער משלהם וחגגו בסיום עם 1:3.


 הפער בין השתיים ירד לארבע נקודות אבל בהתחשב בכך שליובה נותר לשחק נגד קרוטונה המועמדת לירידה בבית ונגד בולוניה בחוץ, קשה להאמין שלא תלקט שלוש נקודות לפחות ותחגוג בפעם השישית ברציפות.


נאפולי, שמקווה למעידה של רומא כדי לתפוס את המקום השני המוביל ישירות לליגת האלופות, הביסה 0:5 בחוץ את טורינו. אינטר ספגה הפסד שמיני ברציפות. גנואה ואמפולי הפסידו ועלולות לרדת.


רומא – יובנטוס 1:3

האולימפיקו הוא מקום שלגברת הזקנה קשה בו באופן מסורתי. ב-25 המשחקים האחרונים בין השתיים המאזן זהה לחלוטין שמונה ניצחונות לכל צד ותשע תוצאות תיקו. כשמריו למינה המשיך פנימה את כדור הרוחב של גונסאלו היגוואין בדקה ה-21 נדמה היה שיובה תחגוג אליפות, בעיקר שגם תיקו הספיק לה להכתרה.


 אלא שכעבור ארבע דקות, ג'יג'י בופון התחרבש עם כדור קרן פשוט ודניאלה דה רוסי דחק פנימה את השוויון 1:1. במחצית השנייה הגבירו הג'יאלרוסי את הלחץ וראג'ה נינאגולן סגר עניין. הקשר בישל בכדור עומק לסטפן אל שעראווי את ה-1:2 (גם פה בופון לא נקי) וכבש בעצמו את ה-1:3 בבעיטה מקרוב.


פרנצ'סקו טוטי נכנס לשניות השניות, קיבל תשורות גם מאוהדי יובה ואף הצטלם עם אלסנדרו דל פיירו.

 

Roma 3-1 Juventus FT:

Goals from De Rossi, El Shaarawy and Nainggolan hand the home side a vital win. They close the gap to four points. pic.twitter.com/AtWcuwUJDR

— Squawka News (@SquawkaNews) May 14, 2017

 

ססואולו – אינטר 1:2

גם פיטוריו של סטפנו פיולי לא סייעו לנראזורי, שספגו הפסד שמיני ברציפות ואיבדו כמעט סופית את הסיכוי לסיים במקום השישי המוליך לליגה האירופית. המאמן זמני סטפנו וקי ראה את קבוצתו נקלעת לפיגור בדקה ה-36 מרגליו של פייטרו ימלו. החלוץ בן ה-25 הכפיל חמש דקות בתוך המחצית השנייה ושער של אדר (70) רק צימק את התוצאה. 'נרו ורדי' רשמו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון.




טורינו – נאפולי 5:0
הפרטנופי עלו למקום השני המבטיח את הכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל יובנטוס תזכה באליפות אם תשיג נקודה מול רומא באולימפיקו. קאייחןן (7, 76), לורנצו אינסינייה (60), דריס מרטנס (72) עם ה-25 שלו העונה ופיוטר זילינסקי (78) סידרו לנאפולי ניצחון שלישי ברציפות ומשחק עשירי ברציפות ללא הפסד. טורינו הפסידה משחק ליגה ראשון אחרי חודשיים ונותרה תשיעית.



חגיגה נאפוליטנית בטורינו (Gettyimages)


קרוטונה – אודינזה 0:1
המסע המופלא של דווידה ניקולה ושחקניו נמשך עם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד שצימק את הפער מחוף מבטחים לנקודה בלבד. מרכוס רודן השבדי, שבעברו ניהל מגעים עם מכבי חיפה והפועל תל אביב, כבש את שער הניצחון בדקה ה-18 וחגג גול בכורה בסרייה A. במקביל הגיעו בשורות טובות מקליארי, שם אמפולי נוצחה 3:2. גם גנואה נוצחה והסתבכה. בשבוע הבא תנסה קרוטונה להדהים את האלופה יובנטוס בדרך להשלמת המהפך.


משחקים נוספים:


בולוניה – פסקארה 
1:3
(מאתיה דסטרו 8, 91, פדריקו די פרנצ'סקו 48/ז'אן כריסטוף בהבק 24))


קליארי – אמפולי 2:3
(מרקו סאו 7, דייגו פריאס 17, 45/מיחה זאייץ' 79, מסימו מקארונה 85)


פארלמו – גנואה 0:1
(אנדראה ריספולי 13)


סמפדוריה – קייבו 1:1
(פאביו קוואלירלה 11/רוברטו אינגלזה 46)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי