עסקת פוגבה: יונייטד נמצאה נקייה, הליך רשמי נגד יובנטוס

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettimages

מכירת הקשר בקיץ שעבר עבור 89 מיליון פאונד נמצאת תחת חקירת פיפ"א, שאישרה כעת כי אין חשדות נגד השדים האדומים - אולם דווקא הגברת הזקנה עלולה להיענש

(גודל טקסט)

פיפ"א הודיעה לפני מספר חודשים כי בכוונתה לחקור את עסקת הענק במהלכה עזב פול פוגבה את יובנטוס והצטרף למנצ'סטר יונייטד בסכום שיא של 89 מיליון פאונד, וכעת החקירה הסתיימה והשדים האדומים נושמים לרווחה.

מנצ'סטר יונייטד נמצאה נקייה מכל חשד, אולם במפתיע או שלא, דווקא יובנטוס היא זו שעלולה להסתבך. פיפ"א ביקשה בחודש שעבר משני המועדונים להעביר את פרטי העסקה, במטרה לבדוק אילו תשלומים הועברו ולאן, ובעוד השדים האדומים עשו זאת וחקירת המועדון בנושא הסתיימה, דווקא הגברת הזקנה לא עשתה זאת – כך על פי דיווחים – כאשר החשד הוא שסוכן השחקנים מינו ראיולה שלשל לכיסו 41 מיליון פאונד רק מעסקה זאת.

"אנחנו יכולים לאשר שלא יהיה שום הליך נגד מנצ'סטר יונייטד", הבהיר דובר פיפ"א ל-ESPN, "ובנוסף יכולים לאשר שנפתחה חקירה רשמית נגד יובנטוס. לא אוכל להוסיף בנושא". 


פוגבה. סכומי עתק עברו בין המועדונים עבור מכירתו (Gettyimages)

פוגבה בן ה-24 כזכור עבר בקיץ שעבר והגיע לקדנציה שנייה באולד טראפורד, אחרי שהקדנציה הראשונה באדום הסתיימה בקיץ 2012 – אז עזב ליובנטוס תמורת 1.5 מיליון פאונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי