צפו בתקציר: 0:3 קליל ליובנטוס על קליארי, בופון עקף את טוטי

יובנטוס
יובנטוס | Gettyimages

סרייה A: אלופת איטליה פתחה עונה בניצחון משכנע משערים של מנדז'וקיץ', דיבאלה והיגוואין. בופון עצר פנדל ורשם את הופעתו ה-620 בליגה הבכירה. נאפולי ניצחה 1:3 בוורונה

(גודל טקסט)
הסרייה A יצאה לדרך והאלופה בהחלט נראתה כמו אלופה. יובנטוס לא התקשתה לדרוס בביתה את קליארי 0:3. ג'אנלואיג'י בופון, שהדף פנדל, רשם את הופעתו ה-620 בליגה הבכירה, אחת יותר מפרנצ'סקו טוטי ו-27 פחות מפאולו מאלדיני השיאן. נאפולי ניצחה 1:3 את העולה החדשה ורונה.


יובנטוס – קליארי 0:3 
שלישיית ההתקפה של מסימיליאנו אלגרי הגיעה מוכנה לפתיחת העונה. כבר אחרי 12 דקות הקפיץ סטפן ליכשטיינר כדור גדול לרחבה ומריו מנדז'וקיץ' המשיך מהאוויר לרשת.




האורחת קיבלה הזדמנות נדירה להשוות בדקה ה-39, אבל ג'יג'י בופון הענק עצר את הפנדל של דייגו פריאס ושמר על היתרון. שש דקות עברו ומיראלם פיאניץ' סיפק בישול גאוני לפאבלו דיבאלה שהרים את הרשת. 



את הדובדבן שמרה יובה לדקה ה-66. התקפה מושלמת שכללה מסירות בנגיעה הסתיימה עם בישול של אלכס סנדרו לגונסאלו היגוואין שכבש מתוך הרחבה. היגוואין פינה לאחר מכן את מקומו להופעת הבכורה של הרכש בלז מאטוידי. גם דוגלאס קוסטה שהגיע מבאיירן נכנס כמחליף. הגברת הזקנה שכחה מההפסד בסופרקאפ.

Gianluigi Buffon starts for Juventus—moving him into second in all-time Serie A appearances pic.twitter.com/11y0xx1NOW

— B/R Football (@brfootball) August 19, 2017


ורונה – נאפולי 3:1
קבוצתו של מאוריציו סארי פתחה את הליגה ברגל ימין כשניצחה בוורונה. בדקה ה-32 כדור קרן של חוסה קאייחון הגיע לסמואל סופראיין שדחק את הכדור לשער קבוצתו והעלה את נאפולי ל-0:1. שבע דקות אחר כך מתפרצת של האורחים הסתיימה במסירת עומק נהדרת של לורנצו אינסינייה לארקדיוש מיליק, שקבע 0:2 לפני ההפסקה. בדקה ה-62 פאוזי גולאם השתלט על כדור שנהדף רע ברחבה כדי להפוך את זה ל-0:3, ולג'יאמפולו פאציני נשאר רק לצמק מהנקודה הלבנה בדקה ה-83, 1:3 לנאפולי בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי