בונוצ'י: "חטפנו סטירה לפנים", מונטלה: "הפסד מכוער"

ריקרדו רודריגס
ריקרדו רודריגס | AFP

קבוצת המיליונרים של מילאן בהלם לאחר התבוסה 4:1 ללאציו, המאמן: "חסר לנו חוזק מנטלי". סימונה אינזאגי חגג: "אולי מעכשיו יספרו אותנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
שחקנים ב-230 מיליון יורו ושישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות מתחילת העונה העלו את מפלס הציפיות במילאן לשמיים, אתמול (ראשון) הרוסונרי נחתו לקרקע עם 4:1 מהדהד באולימפיקו ללאציו.


הביאנקוצ'לסטי מכרו בקיץ את הכוכב הגדול קייטה באלדה למונאקו והביאו ב-48 מיליון שחקנים שנראו בסוף הקריירה כמו פליפה קייסדו ונאני הפורטוגלי. מי שגנב את ההצגה היה צ'ירו אימובילה שכבש שלושער בתוך עשר דקות וגם בישל את הרביעי. "לא הרבה קבוצות יכבשו ארבעה שערים נגד מילאן. מתחו עלי ביקורת אחרי המשחק נגד ספרד, אבל אני בוגר היום ויודע איך להתנהל בלחץ הזה", אמר השחקן שרק לפני שנתיים-שלוש נחשב לתקוות הגדולות של הכדורגל האיטלקי.




באצטדיון נכחו סגן נשיא מילאן, האן לי, וגם המנכ"ל מרקו פאסונה והמנהל הספורטיבי מסימיליאנו מיראבלי שנראו מאוכזבים. הבלם לאונרדו בונוצ'י ניסה להרגיע: "חטפנו סטירה בפנים. זה צריך להיות שיעור מאלף עבורנו, אבל לא צריך לשנות את האמביציה שלנו. שיחקנו כמו קבוצה, אבל הפנדל הראשון ללאציו גרם לנו להתפרק. צריך לקחת את ההפסד הזה בפרופורציות. לא היינו מדהימים לפני המשחק ואנחנו לא אסון אחריו". בונוצ'י וגם המאמן וינצ'נזו מונטלה קיבלו ציון 4 ב"גאזטה דלו ספורט".


מגן נבחרת שווייץ ריקרדו רודריגס שהגיע למילאן מוולפסבורג אמר: "אנחנו צריכים לשחק יותר קומפקטי. כבר ביום חמישי בליגה האירופית נגד ראפיד וינה אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב". מונטלה טען: "מה שחסר לנו זה חוזק מנטלי. אין לי ספק שזה הפסד מכוער עם הרבה מרכיבים שליליים שהתאספו ביחד. לאציו הייתה מאוד מדויקת בניסיונות הכיבוש שלה".


ריקרדו רודריגס. מאוכזבים (AFP)
ריקרדו רודריגס. מאוכזבים (AFP)


מאמן לאציו, סימונה אינזאגי, היה מאושר לאחר שקבוצתו טיפסה למקום הרביעי, רק שתי נקודות פחות מיובנטוס ואינטר המוליכות: "עד עכשיו אף אחד לא התייחס ללאציו. אולי מעכשיו יספרו גם אותנו. ההצלחה שלנו הגיעה בגלל ששמרנו על שקט תעשייתי והרבה צניעות". אגב, הפעם האחרונה בה לאציו כבשה ארבעה שערים במשחק ליגה מול מילאן הייתה בעונת 1999/00, בסיומה של אותה עונה היא זכתה באליפות האחרונה שלה.


4 – The last time Lazio scored 4 goals in a Serie A match vs AC Milan was in 1999/00, when they won their last Scudetto. Eagles. #LazioMilan

— OptaPaolo (@OptaPaolo) September 10, 2017



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי