צפו: 1:2 למילאן על אודינזה, שלושער היסטורי לדיבאלה ב-1:3 מול ססואולו

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

מחזור רביעי: קאליניץ' עם צמד בכורה לרוסונרי. נאפולי הביסה 0:6 את בנבנטו, שלושער למרטנס. צמדים לאימובילה ולילד הפלא פלגרי ב-2:3 של לאציו אצל גנואה

(גודל טקסט)
חמישה ימים אחרי התבוסה לברצלונה, פאולו דיבאלה החזיר היום (ראשון) את החיוך ליובנטוס. היהלום הארגנטינאי להט ב-1:3 מול סאסואולו. דיבאלה הרשית שער שמיני העונה במדי יובנטוס בליגה אחרי ארבעה מחזורים עם תצוגה מפלצתית. כמה שעות מאוחר יותר השיב צ'ירו אימבולה לדיבאלה עם צמד שקבע 2:3 ללאציו אצל גנואה  מילאן חזרה לתלם עם 1:2 מול אודינזה, נאפולי מחצה את בנבנטו. 


סאסואולו – יובנטוס 3:1
באמצע השבוע חזה דיבאלה בהופעת יחיד של ליונל מסי על חשבון הגברת הזקנה, היהלום הצעיר הפיק לקחים ועם יכולת מרשימה שמר על המאזן המושלם של מסימליאנו אלגרי. כבר בדקה ה-16 החלוץ ירה פגז בנגיעה לחיבורים, הכפיל את המאזן שלו בדקה ה-49 וקינח עם בעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-63. בתווך, שער של מתאו פוליטאנו (51) לא הצליח להושיע את המארחת, שנותרה עם נקודה בודדת העונה.




ההופעה של דיבאלה היא ללא ספק היסטורית. הוא הראשון שכובש בארבעת מחזורי הפתיחה של הליגה האיטלקית במדי יובנטוס (בשניים מתוכם הוא הרשית שלושער, שניהם בשני משחקי החוץ של יובה בליגה האיטלקית), הראשון בארץ המגף שעושה את זה מאז לוקה טוני ב-2005/06 ויש לו כבר 52 שערים ב-100 הופעות במדי הגברת הזקנה בכל המסגרות, מטורף!  


לוהט. דיבאלה (אתר רשמי)


גנואה  – לאציו 3:2 

דיבאלה? אימובילה. החלוץ הלוהט סיים עם צמד – הראשון בדחיקה בדקה ה-70 לאחר פריצה נהדרת של ג'ורדן לוקאקו והשני באחד על אחד עם הקפצה מעל לשוער – ועלה ל-10 שערים העונה בכל המסגרות (כולל מול ישראל במדי איטליה). מנגד חגג ילד הפלא פייטרו פלגרי צמד ושערים ראשונים העונה. באסטוס האנגולי החל במסכת השערים, החלוץ בן ה-16 וחצי איזן פעמיים, אבל אימבולה דאג להחזיר את היתרון ללאציו ולצאת עם שלוש נקודות ו-10 מ-12 העונה.


מילאן – אודינזה 1:2
כשהיא עדיין מלקקת את הפצעים אחרי התבוסה ללאציו באולימפיקו במחזור שעבר, הקבוצה של וינצ'זו מונטלה רשמה ניצחון שלישי העונה. ניקולה קאליניץ' הצדיק את האמון בחלק הקדמי ועם צמד (22 ו-31) מחק שיוויון זמני של קווין לזניה (29). מילאן עם ניצחון שלישי העונה בליגה והיא עם תשע נקודות. לא פחות חשוב מכך, הרוסונרי קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון מול הקבוצה מאודינה. האורחת רק עם שלוש נקודות. 


נאפולי – בנבנטו 0:6
מאוריציו סארי יכול לחייך. אחרי התצוגה הפושרת במחזור הפתיחה של ליגת האלופות וההפסד לשחטאר דונייצק, הפרטנופי הגיבו בהתאם ודרסו את העולה החדשה. אלאן (3), לורנצו אינסיינה (15), דריס מרטנס (27, 66 ו-90 בפנדלים) וחוסה מריה קאייחון (32) להטו בדרך ל-12 נקודות ומאזן מושלם. העולה החדשה עדיין ללא נקודות העונה והיא במקום האחרון. 


צמד בכורה. קאליניץ' (האתר הרשמי) 








תוצאות נוספות

טורינו – סמפדוריה 2:2 

לטורינו: דניאלה באזלי (13), אנדראה בלוטי (15). לסמפדוריה: דובאן ספאטה (1), פאביו קוואליירלה (35). 


ספאל – קליארי 2:0

לקליארי: ניקולו בארלה (18), ז'ואאו פדרו (69). 


קייבו – אטאלנטה 1:1
לקייבו: סמואל בסטיאן (52). לאטאלנטה: אלחנדרו גומז (85, פנדל).




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי