צפו: יובנטוס הביסה את טורינו 0:4, ניצחונות גם לרומא ונאפולי

שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים | צילום : GettyImages

דיבאלה עם צמד, פיאניץ' וסנדרו סידרו ניצחון קל ליובה בדרבי. דז'קו כבש את שערו ה-22 ב-22 המשחקים האחרונים ב-1:3 של הקבוצה מהבירה על אודינזה, שער ענק לגולאם ב-2:3 לחבורה של סארי על ספאל

(גודל טקסט)

המחזור השישי בסריה A החל היום (שבת) עם ניצחון 1:3 של רומא על אודינזה, כשסטפן אל שרעאווי כיכב עם צמד ואדין דז'קו כבש את הראשון. לאחר מכן כמעט מעדה נאפולי, מוליכת הטבלה שירקה דם בדרך ל-2:3 על ספאל. יובנטוס הביסה את טורינו 0:4 בדרבי העירוני, ושוב השתוותה לנאפולי בצמרת.

רומא – אודינזה 1:3
החבורה של די פרנצ'סקו המשיכה את המומנטום הנהדר ממחזור אמצע השבוע, והשוותה זמנית את מאזן הנקודות של יובנטוס ונאפולי שבצמרת. לעומת זאת, אודינזה ממשיכה להסתבך בתחתית ונותרה רק עם שלוש נקודות מתחילת העונה.

דז'קו כבש במהרה את הראשון מבישול של ראג'ה ניאנגולאן, וזהו שערו ה-22 ב-22 המשחקים האחרונים במדי רומא. הבוסני בישל לאל שעראווי את השני והחלוץ האיטלקי השלים צמד לאחר שניצל טעות קשה בהגנת אודינזה על סף המחצית. בדקה ה-90 רומא קיבלה פנדל, אך דייגו פרוטי לא ניצל זאת והחטיא. בתוך תוספת הזמן ינס לארסן הצליח רק לצמק.

סטפן אל שעראווי. מנצל את הטעות בהגנת אודינזה (טוויטר)
סטפן אל שעראווי. מנצל את הטעות בהגנת אודינזה (טוויטר)

ספאל – נאפולי 3:2
ספאל הקטנה הפסידה את כל שלושת המחזורים האחרונים אחרי שצברה ארבע נקודות בשני מחזורי פתיחת העונה, והערב הייתה קרובה מאוד להפתיע את המוליכה נאפולי. לצערה הרב, פריצה מסחררת של פאולי גולאם בדקה ה-83 עשתה את ההבדל והותירה אותה רק עם המחמאות.

פסקאל שיאטרלה העלה את ספאל ליתרון בדקה ה-13, אך נאפולי לא נלחצה מהפיגור ומיד בהתקפה אחר כך לורנצו אינסינייה קבע 1:1. עד הדקה ה-71 החזיקו מעמד המקומיים, אלא שאז חוסה קאייחון נהנה מבישול של גולאם והשלים מהפך. זה לא היה הסוף, כי בדקה ה-78 פדריקו ויויאני מצא את הרשת וקבע 2:2 שנראה סנסציוני.

כאמור היה זה פאוזי גולאם האלגי'ראי שאמר את המילה האחרונה. המגן דהר כמעט חצי מגרש ושיחרר בעיטה שמצאה את הרשת, קבעה 2:3 והעניקה לנאפולי את שלוש הנקודות ששמרו עבורה על הפסגה.


קאייחון. לנאפולי לא היו חיים קלים מול ספאל (AFP)

יובנטוס – טורינו 0:4
הגברת הזקנה לא נתנה לנאפולי לפתוח פער בצמרת, כשהניצחון בדרבי שוב השווה את מאזן הנקודות בראשות הליגה האיטלקית ל-18. טורינו נשארה עם 11 נקודות והתמקמה במקום השישי לאחר התבוסה ליריבתה העירונית.

פאולו דיבאלה חזר לכבוש, לאחר שלא כבש במחזור אמצע השבוע, כשהבקיע בדקה ה-16 בבעיטה שטוחה ומדויקת מחוץ לרחבה. בדקה ה-24 דניאלה באסלי מטורינו ספג כרטיס צהוב שני ואדום, והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. חמש דקות לפני הירידה למחצית חואן קואדרדו מצא את מיראלם פיאניץ', והבוסני ירה לחיבורים. יובנטוס המשיכה לנצל את יתרון השחקנים על כר הדשא, כשאלכס סנדרו חתם את תוצאת המשחק עם נגיחה אדירה לרשת בדקה ה-57. דיבאלה השלים צמד עמוק בתוך תוספת הזמן, והעלה את מאזנו ל-11 שערים בשישה משחקים.

פאולו דיבאלה. חזר לכבוש (AFP)
פאולו דיבאלה. חזר לכבוש (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי