דאגה בנאפולי: מיליק נפצע בברכו ועלול להיעדר מספר חודשים

ארקדיוש מיליק
ארקדיוש מיליק | טוויטר

הפולני נפגע במהלך ה-2:3 על ספאל, ולאור ההיסטוריה הבעייתית שלו, בקבוצה מתכוננים לכל התרחיש. מיליק עצמו טען כי לא מדובר במשהו דרמטי, חבריו עוקבים

(גודל טקסט)

חוסר מזל לנאפולי ונבחרת פולין. ארקדיוש מיליק, שהחמיץ בשנה שעברה חצי עונה בגלל פציעה קשה אחרי פתיחה מצוינת, נפגע בברכו בניצחון אתמול (שבת) של נאפולי על ספאל 2:3.

מיליק עבר ניתוח קשה בברך שמאל בעונה שעברה וכעת עשוי לעבור ניתוח נוסף, הפעם בברך הימנית. לפני שנה הוא נפגע במשחק הנבחרת באוקטובר ברצועות ברכו ועבר ניתוח שהשבית אותו עד פברואר. לפני כן הפתיחה שלו הסעירה את איטליה והשוו אותו לדייגו מראדונה. מאז שחזר כבש רק שער ליגה אחד בעונה שעברה ולא הצליח לחזור לכושר.

מיליק עצמו אמר אחרי המשחק אתמול שלא מדובר בפציעה חמורה כמו שהיתה לו בעונה שעברה, אבל נאפולי לא שוללת שהוא יצטרך לעבור שוב ניתוח אחרי בדיקות נוספות. נאפולי הודיעה רשמית על כך בהודעה בטוויטר. מיליק ייבדק שוב מחר על ידי פרופסור פיירפאולו מריאני בקליניקה שלו ברומא.

מיליק שרוע על הדשא. יחזור העונה?
מיליק שרוע על הדשא. יחזור העונה? (טוויטר)

לפי השחקן הוא נשען על ברך ימין ומיד הרגיש כאב חד וביקש לצאת. בנבחרת פולין מודאגים ממצבו. הנבחרת עדיין לא הבטיחה את עלייתה אוטומטית למונדיאל 2018 וזקוקה לנצחונות במשחקים האחרונים. מיליק זומן כבר למשחקים נגד ארמניה ב-5 באוקטובר בירבאן וב-8 באוקטובר בורשה נגד מונטנגרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי