מונטלה: הספקולציות לגבי מעמדי לא מפריעות לי, הכל רכילויות

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | AFP

לא שקט אצל הרוסונרי. אחרי השמועות על החלפתו של המאמן מונטלה, שאמר: "אני נשאר חיובי ואופטימי", ייתכן שראשי המועדון יצטרכו לשלם 200 מיליון יורו לממשלת סין

(גודל טקסט)

אין שום ספק שאחת הקבוצות שעושה את הניסיון הגדול ביותר כדי להשיב לעצמה את העוצמה, כוח ההרתעה וכמובן את התארים היא מילאן, שאחרי שנים של דשדוש החליפה כמעט את כל הסגל בקיץ האחרון בחסותו של הכסף הסיני. היום (חמישי) פורסם כי ייתכן שממשלת סין תכריח את בעלי מילאן להחזיר 200 מיליון יורו למדינה. כמו כן, המאמן, ויצ'נזו מונטלה, דיבר על עתידו ומצבה של הקבוצה לקראת הדרבי העירוני מול אינטר לאחרת פגרת הנבחרות.

דברים עדיין לא עובדים חלק אצל הרוסונרי, שהפסידו את שני המשחקים האחרונים בליגה ודיווחים על החלפתו של מונטלה כבר נפוצו, כששמו של פאולו סוזה כבר עלה כמועמד להחליפו. המאמן התייחס למעמדו: "זה היופי בתפקיד הזה, הראש והמחשבות מופנות כל הזמן אל המשחק הבא. ההפסד לרומא עדיין כואב. לא הגיע לנו להפסיד, אבל אנחנו בדרך הנכונה ונמשיך להשתפר. הדרך שלנו תוביל אותנו אל ארבע המקומות הראשונים בטבלה ואנחנו לא רחוקים משם. זה ייקח עוד זמן".

על מעמדו אמר: "הציפיות ממילאן תמיד היו ותמיד יהיו גבוהות, אנחנו יודעים זאת ואנו יודעים שגם התקשורת יוצרת את הציפייה הזו. הספקולציות לגבי מעמדי לא מפריעות לי. אני נמצא בתפקיד הזה כבר מספר שנים, ואני מכיר את הסכנות בלאמן קבוצה כמו מילאן. יש יותר סיכונים ורכילויות, אבל אני נשאר אופטימי וחיובי".


הרוסונרי חוגגים. מהפכה נוספת בדרך? (AFP)

באפריל האחרון נרכשה מילאן על ידי יונגהונג לי, בסיוע של משקיע אמריקני, ונראה כי חוקים חדשים שתעביר הממשלה הסינית תאלץ את ראשי מילאן להשיב 200 מיליון יורו למדינה. יש לציין כי דווקא אינטר, שגם היא בבעלות סינית, לא אמורה להיות מושפעת מהשינוי.

בשל כך מחפש לי בימים אלו משקיעים נוספים שיצטרפו אליו במילאן, כך לפי דיווח ב"ליברו", מכיוון שעד אוקטובר הבא על ראשי מילאן להשיב 253 מיליון יורו שהועברו בהלוואה מאליוט, אותו משקיע מארה"ב. בקיץ האחרון רכשה מילאן שחקנים בסכום של כ-200 מיליון יורו, בין השאר הושקעו מעל 40 מיליון יורו על רכישת לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס, אולם מהעברות והשאלות נכנסו לקופה סביב ה-30 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי