צפו בתקציר: דיבאלה החמיץ פנדל בדקה ה-97, יובה הפסידה בבית אחרי שנתיים וחודשיים

יובנטוס
יובנטוס | Gettyiamges

טירוף בסרייה A: לאציו גברה על האלופה 1:2 וקטעה לה רצף של 41 משחקים. אימובילה כבש צמד וסידר לתכולים ניצחון חוץ ראשון על יובנטוס אחרי 15 שנה. נאפולי ראשונה בליגה עם חמש נקודות יתרון

(גודל טקסט)
המחזור המטורף בסריה A נפתח עם דרמת ענק. יובנטוס הפסידה משחק ליגה ביתי ראשון אחרי למעלה משנתיים כשנכנעה 2:1 ללאציו. נאפולי אמרה תודה, הוציאה 0:1 חשוב ברומא והתמקמה בראשות הטבלה עם חמש נקודות יתרון על אינטר.


יובנטוס – לאציו 2:1
41 משחקים. זה הרצף של יובנטוס ללא הפסד ליגה ביתי. אודינזה הייתה האחרונה שעשתה זאת באוגוסט 2015. מאז אפריל 2015, יובה לא ספגה יותר משער אחד במשחק ליגה ביתי. הערב (שבת), שני הנותנים הללו נשברו בזכות כוכב אחד – צ'ירו אימובילה. חלוץ נבחרת איטליה הכניע פעמיים את ג'ג'י בופון, העלה את מאזנו ל-11 שערי ליגה וסידר לתכולים ניצחון חוץ ראשון על יובנטוס אחרי כמעט 15 שנה.



דוגלאס קוסטה העלה את הביאנקונרי ליתרון בדקה ה-23, כשכבש מהאוויר מריבאונד לאחר הדיפה של תומאס סטרקושה, אבל שתי דקות בתוך המחצית השנייה, אימובילה קיבל מסירה מלואיס אלברטו וגלגל פנימה מול בופון. שבע דקות עברו ואימובילה הוכשל ברחבה על ידי בופון וכבש בעצמו מהנקודה. פאולו דיבאלה עלה מהספסל והרעיד את הקורה של לאציו בתוספת הזמן.


רגע לפני השריקה גלש פטריק והפיל את פדריקו ברנרדסקי ברחבה. השופט ניגש למצלמות הטלוויזיה והצביע על הנקודה הלבנה. דיבאלה ניגש לבעוט, כאשר על השעון שבע דקות אחרי ה-90, אבל השוער האלבני הדף ולאציו השיגה ניצחון מדהים. בעקבות הניצחון, לאציו השתוותה ליובה ולאינטר שתשחק מחר בדרבי.


Lazio are the first visiting team to beat Juventus in Serie A since Udinese in in August 2015.

The 41-game unbeaten streak comes to an end. pic.twitter.com/NMWX6ThBRa

— Squawka Football (@Squawka) October 14, 2017

רומא – נאפולי 1:0
האורחת ממרומי הטבלה ידעה – ניצחון באולימפיקו אחרי הפסדה של יובנטוס שווה פער חמש נקודות בפסגה הסריה A. לורנצו אינסינייה כבש כבר בדקה ה-20 לזכות הנאפוליטנים, וסידר למאוריציו סארי וחבורתו המשך מאזן מושלם עם שמונה ניצחונות משמונה משחקים. כעת ניצבת נאפולי לפני שבוע קטלני, כשתפגוש ביום שלישי את מנצ'סטר סיטי הלוהטת במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, וביום ראשון הבא תארח את סגניתה אינטר, לה 19 נקודות ומשחק חסר (תשחק מחר מול מילאן).


⏱2️⃣0️⃣
G⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️L #Insigne porta in vantaggio gli azzurri!#RomaNapoli 0-1 ⚽️ #ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/7YiGJNqkI7

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) October 14, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי