האולטראס של לאציו הצדיעו במועל יד במשחק מול בולוניה

לאציו נגד בולוניה
לאציו נגד בולוניה | צילום : GettyImages

אוהדי התכולים המשיכו לשמור על תדמיתם הפאשיטית כשגם החרימו את טקס הפתיחה לפני ההתמודדות, אך באופן אירוני ישבו ביציע על שמו של מאמן יהודי. אוהדי יובה תמכו בהם: "התקשורת עשתה מזה פסטיבל"

(גודל טקסט)

סאגת אוהדי לאציו והסטיקרים של אנה פרנק עם חולצת רומא מסרבת להיגמר, כשחלק מאוהדי לאציו שהגיעו אתמול (רביעי) למשחק הניצחון 1:2 על בולוניה החלו לשיר שירים פאשיסטיים לאחר הטקס לזכרה של אנה פרנק לפני המשחק.

שחקני לאציו התחממו לפני המשחק בבולוניה עם חולצות עליהן היה כתוב "לא לאנטישמיות", וקטע מהספר של אנה פרנק הוקרא לפני שריקת הפתיחה. באופן אירוני, אוהדי לאציו נאלצו לשבת ביציע על שמו של מאמנה היהודי-הונגרי בעבר בולוניה, ארפד וייס, שנספה בשואה ב-1944.

אוהדי לאציו המשיכו לשמור על תדמיתם הפאשיסטית כשסירבו להתנצל על פיזור הסטיקרים של אנה פרנק לבושה בחולצת רומא, והחרימו את הטקס לפני המשחק בו הוקראו פרקים מיומנה של אנה פרנק. רק לאחר הטקס אוהדי התכולים נכנסו לאצטדיון וביצעו תנועות מוהל יד המכונות "הצדעה רומית".

עד כה כ-16 מאוהדי לאציו זוהו כמי שפיזרו את הסטיקרים מתחת ליציעי האולימפקו, שזוכים לתמיכה מאוהדי קבוצות אחרות. האולטראס של יובנטוס ,הקרויים "קבוצת ויקינג", פרסמו: "אנחנו משתמשים לפעמים בהומור שחור, אבל התקשורת עשתה מזה פסטיבל. מדובר רק ביריבות בין קבוצות כדורגל ולא יותר מזה".

היציע הריק של אוהדי לאציו לפני המשחק (AFP)
היציע הריק של אוהדי לאציו לפני המשחק (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי