גיבוי למונטלה, היגוואין: "הגורל שלי היה להבקיע בסן סירו"

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | Getty

במילאן בחרו לתמוך במאמן אחרי ה-2:0 מול יובנטוס. החלוץ, שהצטרף למועדון 100 השערים בליגה האיטלקית, חגג: "מקדיש את השער לקהל והמשפחה". אלגרי: "חשוב שגונסאלו חזר לחייך, נצטרך את היכולת הזו באירופה"

(גודל טקסט)
יובנטוס גברה אמש (שבת) 0:2 על מילאן והעמיקה את המשבר של הרוסונרי, ובמקביל שלחה מסר לנאפולי ואינטר בקרב על התואר. הגברת הזקנה עלתה עם הרכב שלא כלל אף שחקן חיזוק שהגיע בקיץ וקיבלה תמורה מלאה מגונסאלו היגוואין, שכבש צמד, העלה את המאזן שלו ל-100 שערים בליגה האיטלקית. פיפיטה יצא מהתקופה הרעה עם שלושה שערים ב-180 הדקות האחרונות. שערו ה-100 של היגוואין, הכניס אותו לרשימה מרשימה יחד עם זלאטן איברהימוביץ' בתור כובשים שהרשיתו יותר מ-100 שערים באחת מחמש הליגות הבכירות.


היגוואין, שנותר שוב מחוץ לסגל של חורחה סמפאולי, סיפר: "הגורל שלי היה לכבוש את השער ה-100 בסן סירו. כשפסלו לי את השער מול ספאל, ידעתי שהשער ה-100 יגיע מול מילאן. השערים שלי מוקדשים לקבוצה, למשפחה ולאוהדים". מסימילאנו אלגרי דווקא בחר להחמיא לאקסית: "מילאן היא תמיד יריבה חזקה. ידענו שהמשחקים מולה לא נגמרים עד שריקת הסיום. עשינו טעות אחת, אבל למזלנו הכדור נעצר במשקוף. אני שמח בשביל היגואין, הוא חייב להאמין בעצמו ולעזור לקבוצה. גונסאלו מחייך, ועכשיו אנחנו צריכים להציג את אותה יכולת גם בליגת האלופות".



אצל הרוסונרי, בהנהלה עדיין מעניקים תמיכה לווינצ'זו מונטלה, שסיפר בסיום: "התוצאה משקרת, תיקו היה משקף הרבה יותר". על פי הדיווחים באיטליה, המאמן ערך פגישה בת שעתיים עם ההנהלה בסיומה הוחלט להמשיך ביחד. ראשי מילאן בטוחים כי רצף המשחקים הנוח יותר יעניק לקבוצה אפשרות להתאושש ויעמיד את מונטלה במבחן משמעותי יותר.


Over the last 20 years, @G_Higuain is only the 2nd player after Ibrahimovic to score goals in 2 of Europe's top five leagues.#ForzaJuvepic.twitter.com/HN36WuoNHz

— JuventusFC (@juventusfcen) 28 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי