מוראטה: "לא רציתי לעזוב את יובנטוס, ריאל אכזבה אותי"

מוראטה
מוראטה | Gettimages

חלוץ צ'לסי יצא למתקפה נגד האקסית: "בהתחלה שמחתי שהם מימשו עליי את האופציה, אבל במדריד התייחסו אליי בצורה מאכזבת, כאילו לא צברתי ניסיון באחת הקבוצות הטובות בעולם". וגם: המעבר לצ'לסי והאהבה לארץ המגף

(גודל טקסט)
בזמן שריאל מדריד מלקקת את הפצעים אחרי פתיחת עונה פושרת בליגה ופער שמונה נקודות מברצלונה, אלברו מוראטה אפילו לא מתגעגע לסנטיאגו ברנבאו. החלוץ, שעזב את אלופת אירופה לטובת צ'לסי, העניק היום (שני) ראיון לתקשורת האיטלקית לקראת המפגש של הבלוז מול רומא בליגת האלופות וסגר חשבון עם ריאל.


"שמחתי שריאל מימשה את האופציה עליי והחזירה אותי מיובנטוס, כי מדריד זה הבית שלי. אבל התאכזבתי מהצורה מהיחס של ריאל. אין לי מילים לתאר את האכזבה שלי מהקדנציה השנייה שלי בריאל. הם לא התייחסו להתקדמות שלי באיטליה, כאילו לא צברתי ניסיון באחת מהקבוצות הטובות באירופה", סיפר מוראטה.


על הגברת הזקנה יש לספרדי רק מילים טובות: "הגעתי ליובה ילד קטן ועזבתי אותה גבר. אם זה היה תלוי אך ורק בי, לא הייתי עוזב לעולם. אשתי אוהבת את החיים בספרד, אבל אני נהנתי מכל רגע באיטליה".


הבחירה בצ'לסי: "הגעתי בגלל אנטוניו קונטה. התחלנו לדבר על מעבר לאנגליה כבר באביב האחרון, ברגע שנפגשתי עם קונטה הבנתי את הפילוסופיה שלו. היה לי קל להתאקלם בצ'לסי בגלל מרקוס אלונסו, ססק פברגאס, פדרו וסזאר אספילקווטה. עכשיו, שגם אישתי נמצאת איתי בלונדון, החיים קלים הרבה יותר".


Alice Campello, sa déclaration d'amour à Morata https://t.co/I60voNPkEopic.twitter.com/CraXBwBcme

— Europe1 Sports (@sports_fr) 24 באוקטובר 2017


על קונטה: "הוא דורש המון, אבל מצליח להוציא מכל שחקן את המקסימום. אנטוניו שיחק במועדונים גדולים וזה עוזר לו לנהל מועדונים גדולים".


לקראת המשחק באולימפקו: "רומא הרשימה אותי מאוד במשחק האחרון. היא קבוצה הרבה יותר טובה מאתלטיקו מדריד. הצגנו מושלם במדריד, אבל לרומא היה משהו מיוחד שאתלטיקו אין. הגיע להם לנצח, אבל אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון. הייתה לי זכות לשחק נגד שחקן אגדי כמו פרנצ'סקו טוטי".


על אדין דז'קו: "הוא אלוף אמיתי, השער הראשון שלו במשחק הקודם היה מושלם. היה לו משחק יוצא דופן". 


מאושר. מוראטה (AFP)  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי