צפו בתקציר: 1:2 לאינטר על ורונה, שבה למקום השני

איבן פרישיץ
איבן פרישיץ | AFP

בורחה ואלרו הספרדי כבש את הראשון שלו במדי הנראזורי, פאציני עלה מהספסל והשווה מ-11 מטר ופרישיץ' בשער נהדר הכניע את המדורגת לפני אחרונה

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) ולמקום השני חזרה אינטר מילאן, בזכות 1:2 בחוץ על ורונה משערים של בורחה ואלרו, הקשר הספרדי שכבש את הראשון שלו במדי הנראזורי, והכוכב הקרואטי איבן פרישיץ'.


אינטר הידרדרה במהלך המחזור עד למקום הרביעי בעקבות ניצחונותיהן של יובנטוס ולאציו, אבל בזכות שלוש הנקודות הערב שבה למקום השני כשלזכותה 29 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה נאפולי ונקודה יותר מאשר לשתיים על פניהן חלפה.




ואלרו היה הראשון למצוא את הרשת וזה קרה אחרי 36 דקות – אנטוניו קנדרבה חיכה לכדור באגף ימין, חרף השמירה הצמודה הרים כדור מדוד עמוק לתוך הרחבה, הספרדי ברח משני הבלמים וממטרים ספורים שם את הרגל ומהאוויר העלה את קבוצתו ליתרון.



בדקה ה-58 נענשה אינטר בהחלטה גבולית. אלסיו צ'רצ'י ברח להגנה, הקדים את סמיר הנדנוביץ' שנגע בו קלות והמקומיים זכו לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. תחילה השופט קלאודיו ג'אווילוצ'י סימן לשחקנים להמשיך, אך לאחר בחינת האירוע בווידיאו שינה את החלטתו ואקס אינטר ג'אמפאולו פאציני, שעלה מהספסל מיד לאחר השריקה לפנדל, דייק מהנקודה הלבנה וקבע שוויון.



ואלרו חוגג את הראשון שלו במדי אינטר (AFP)


הנראזורי העבירו הילוך והחלו ללחוץ את המדורגת הלפני אחרונה ובדקה ה-68 הגיע איבן פרישיץ', שניצל טעות בהגנה המקומית בניסיון הרחקת כדור קרן, ומכ-16 מטר ירה כדור חזק וגבוה למרכז שעבר בין כולם ונחת בתוך השער. שערו הרביעי העונה בנוסף ל-5 בישולים.


ורונה בעקבות ההפסד נותרה במקום הלפני האחרון עם שש נקודות בלבד במאזנה, מקדימה רק את בנבנטו, העולה החדשה שטרם השיגה נקודה בודדת, ומפגרת אחרי גנואה עקב הפרש שערים. שתי נקודות מעליה, מעל הקו האדום, נמצאות ספאל וסאסואולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי