אופ"א עלולה להרחיק את מילאן מהמפעלים האירופיים

מנואל לוקאטלי
מנואל לוקאטלי | Gettyimages

בנוסף לכישלון בליגה האיטלקית, הרוסונרי עשויים לספוג עונש בעקבות הפרות של חוקי הפייר פליי הפיננסי. מנכ"ל המועדון נפגש עם נשיא אופ"א, שלא השתכנע מהמסמכים

(גודל טקסט)

הפרויקט הסיני של מילאן ממשיך להתרסק. אחרי הכישלון המסתמן בסרייה A, מסתבר שראשי הרוסונרי יצאו לניון בשווייץ לפני שבועיים בניסיון נואש למנוע מאופ"א להרחיק אותם מהמפעלים האירופיים בגלל חובות. כל קבוצה שיש לה בעיות של פייר פליי פיננסי יכולה לבקש מאופ"א לפזר את חובותיה לארבע שהים הבאות, אבל עדיין צריכה להציג בטוחות כלכליות סבירות.

העיתון "מארקה" דיווח שמנכ"ל הקבוצה, מרקו פאסונה, לא הצליח לשכנע את אנשי אופ"א לתת עוד הזדמנות למילאן שמשחקת העונה בליגה האירופית, ועלולה לא להעפיל כלל למפעלים האירופיים בעונה הבאה. פאסונה נפגש עם נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, שלא התרשם מהמסמכים שהביא איתו.

מילאן עשויה לעמוד לווועדת משמעת של הפייר פליי הפיננסי, אחרי שהוציאה לפי ההערכות 230 מיליון יורו על רכש שחקנים בקיץ. אופ"א ביקשה מסמכים על כל שלקבוצה האיטלקית היה את הכסף הזה, ולא מהזרמת כספים של הבעלים הסיני, שבעצמו מישכן את הקבוצה לחברה אמריקאית.


הצרות של מילאן לא מפסיקות (Gettyimages)

הבעלים הסיניים שילמו 740 מיליון יורו על מילאן, אבל נדרשו הוכחות שלקבוצה היה כח כלכלי לרכוש את השחקנים. ברוסונרי טענו תחילה שהרכש התבסס על תוכניות שהקבוצה תעלה שנה הבאה לליגת האלופות, אבל כרגע הדבר לא נראה ריאלי אחרי שהיא מרוחקת 11 נקודות מהמקום שיוביל אותה לשם.

בתוך כך פורסם לפני יומיים על ידי ה-"ניו יורק טיימס" תחקיר על הבעלים של מילאן, לי יונגהונג הסיני, בטענה שהוא מתחזה וכלל לא איש עסקים, ושאין לו את ההון עליו הצהיר כאשר רכש את הקבוצה. הדבר מהווה בעיה קשה לאופ"א לאשר את העיסקאות של מילאן ועלול להרחיק את הרוסונרי מאירופה.


לי יונגהונג. מתחזה או איש עסקים לגיטימי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי