גאטוסו: מרגיש בגן עדן במילאנלו, זאת זכות אדירה

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | מילאן, רשמי

קשר העבר שהוצג היום כמאמן מילאן התרגש לחזור למועדון בו שיחק 13 עונות ויודע: "זה לא הולך להיות קל". מונטלה חשף: "התזמון של הפיטורים הפתיע אותי"

(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה על מינויו למאמן הקבוצה, הוצג היום (שלישי) ג'נארו גאטוסו כמאמן הרוסונרי, אחרי שקודם מקבוצת המילואים של המועדון: "זה יום חשוב עם אחריות גדולה", אמר קשר העבר. "זה יהיה תפקיד קשה, יש בקבוצה אנשים מהרבה מדינות והגיל הממוצע הוא 21. לא הולך להיות להם קל, אבל כל מה שבמקום עובד טוב".

"אני בקשר נהדר עם מונטלה", התייחס גאטוסו לטקטיקה בה מילאן תשחק תחתיו. "למרות שיש לנו גישה שונה. שנינו אוהבים להחזיק בכדור אבל אנחנו צריכים להיות יותר ישירים. אני אשחק עם שלושה בהגנה וארבעה בקישור, וכבר נראה לגבי ההתקפה".

גאטוסו, ששיחק 13 דקות במדי הרוסונרי, בהן זכה בשתי אליפויות ושני גביעי אירופה, הוסיף לגבי החזרה שלו למועדון: "יש לי את אותם רגשות שהיו לי כשחקן, כשאני מגיע למילאנלו זה כאילו אני בגן עדן. יש כל כך הרבה מגרשים יפים. אני אוהב את התפקיד ועושה אותו בתשוקה. לאמן מועדון כמו מילאן זאת פריבילגיה". 


גאטוסו. כבר החליט על מערך (מילאן, רשמי)

בתוך כך, מאמן מילאן המפוטר וינצ'נזו מונטלה התראיין ל"גאזטה דלו ספורט", וגילה שהיה מופתע מאוד מפיטוריו. "הייתי רגוע ולא חשדתי בדבר, הגעתי לאימון כמו בכל יום", אמר המאמן האיטלקי. "התזמון הפתיע אותי, כי אם היו רוצים לפטר אותי, היו יכולים לעשות את זה בפעמים קודמות אחרי הפסדים. אני מאמין שזו הייתה החלטה של הבעלים מסין ולא של ההנהלה".

"אני שונא פרידות", הוסיף מונטלה. "אבל השחקנים ריגשו אותי כשקיבלו אותי באהבה גדולה. אפילו שחקנים שלא נתתי להם דקות משחק כמו ריקרדו מונטוליבו וגבריאל פאלטה. ניצחתי 33 משחקים מתוך 64, כך שזה 50 אחוז. החזרתי את מילאן לאירופה ועשיתי כמה תוצאות יפות, אבל הציפיות היו גבוהות מדי. לא היה לי מעולם ויכוח עם מיראבלי או עם אחד השחקנים".


מונטלה. לא ראה את זה מגיע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי