אלגרי ביקר את דיבאלה, ספאלטי: קיילני הרגיז אותי

פאולו דיבאלה מול אדר
פאולו דיבאלה מול אדר | AFP

מאמן יובנטוס הסביר את ההחלטה לספסל את הכוכב מול אינטר: "הוא לא בכושר פיזי טוב, נעבוד על זה השבוע". מאמן הנראזורי הסביר: "הוא כל הזמן התלונן לשופטים, היינו צריכים להעיז הרבה יותר"

(גודל טקסט)

איטליה כולה עצרה אמש (שבת) נשימה לקראת הדרבי ד'איטליה, שהסתיים ב-0:0 פושר בין יובנטוס לאינטר. נאפולי, שתפגוש ב-16:00 את פיורנטינה, תוכל לנצל את התיקו הזה כדי לשוב לפסגה, אחרי שמאורו איקרדי הלוהט שותק לחלוטין. 'קוריירה דלו ספורט' סיכם את המשחק בקצרה: "אינטר הציבה חומה ורק מריו מנדזוקיץ' היה קרוב להבקיע". 


בזמן ששתי הקבוצות התקשו על כר הדשא, הסערה הייתה במחצית כאשר לוצ'יאנו ספאלטי רתח מזעם על ג'ורג'יו קייליני. מאמן אינטר חשף סיום: "הוא הרגיז אותי כל המחצית הראשונה, אחרי כל עבירה של השחקנים שלי הוא רץ לשופט והתלונן. ביקשתי מקייליני להפסיק עם זה, הכול בסדר בינינו. שני בחורים מטוסקנה תמיד יסתדרו". על העבודה כי הוא עלול לאבד את הפסגה, אמר ספאלטי: "אנחנו לא מעיזים מספיק כדי להבקיע. אני לא כועס על התוצאה כי תיקו בטורינו מול יובנטוס זו לא תוצאה רעה. עודדתי את השחקנים שלי ללכת קדימה, היה לנו הזדמנות להשיג יותר במחצית השנייה. לצערי הסתפקנו בהנעת כדור טובה". 

 


אצל האלופה, שחסרה את ג'יאנלואיג'י בופון הפצוע, מסימילאנו אלגרי היה מרוצה הרבה יותר: "זה היה משחק קשוח וטוב. אני מברך את השחקנים שלי שלא אפשר לאינטר להגיע למצבי הבקעה. רק השער חסר לנו". על ההחלטה לספסל את פאולו דיבאלה, דוגלאס קוסטה ואלכס סנדרו סיפר: "חשוב ששחקנים יהיו בכושר פיזי מתאים. דיבאלה צריך לשפר את הכושר שלו, נעבוד על זה השבוע". מיראלם פיאניץ', שהוחלף והיה כעוס במיוחד, נרגע וסיפר בסיום: "ביקשתי לצאת ומהר כי סבלתי מכאבים בברך. אנחנו מאוכזבים, איבדנו שתי נקודות". 




 לא בכושר? דיבאלה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי