דונארומה: לא הופעלה עלי אלימות מוסרית כדי שאאריך את החוזה

דונארומה
דונארומה | צילום: AFP

שוערה של מילאן פירסם באינטסגרם פוסט הכחשה, והוסיף: "ערב גרוע מאוד שאני לא מקבל אותו. מסתכל קדימה למשחק הבא". סוכנו ראיולה תקף: "המנהל הספורטיבי משתמש בו כדי לתקוף אותי"

(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י דונארומה לא יורד גם היום (שישי) מהכותרות אחרי שהתמוטט בבכי בחדר ההלבשה של מילאן, לאחר שאוהדי הקבוצה תקפו אותו במהלך הניצחון על ורונה בעקבות רצונו כביכול לעזוב את הרוסונרי.


השוער בן ה-18 כתב באינסטגרם: "זה היה ערב גרוע מאוד שאני לא מקבל אותו. בשום מקום לא דיברתי ולא אמרתי שהופעלה עלי אלימות מוסרית כדי שהאריך את החוזה. למרות הכל אני מסתכל קדימה למשחק הבא. פורצה מילאן".



סוכנו של דונארומה, מינו ראיולה, טעם לפני המשחק מול ורונה שהופעלה על הלקוח שלו "אלימות מוסרית" שלמעשה הכריח אותו להאריך את החוזה בבירת האופנה. על סמך טענה זו דר שראיולה לשחרר את השוער מחוזהו, כאשר פאריס סן ז'רמן מגלה עניין באיטלקי הצעיר.


 

E' stata una brutta serata e non me l'aspettavo ! Non ho mai detto ne scritto di aver subito violenza morale quando ho firmato il contratto. Nonostante tutto guardo avanti e testa alla prossima partita..forza milan!⚫️

A post shared by Gianluigi Donnarumma (@gigiodonna99) on



ראיולה התראיין ב"גזטה דלו ספורט" לאחר פרסום הפוסט של דונארומה באינסטגרם ואמר: "מסימיליאנו מיראבלי המנהל הספורטיבי תקף אותי, כי יש לו משהו נגדי. הוא משתמש בדונארומה כדי לתקוף אותי. לא אצור קרקס תקשורתי, ויותר מכך אינני רוצה שזה יקרה על גבי עורו של דונארומה. לג'יג'יו אין קשר לכך ולא עשה שום דבר רע, כך שזה לא נכון לנצל אותו כדי ליצור מלחמה נגדי, זה ברור לכולם שהבעיה במילאן איננה ג'יג'יו או אנטוניו אחיו. באופן מוזר לא מיראבלי ולא אף אחד מהמועדון הגיב על הבאנר שנתלה אתמול באצטדיון בו נכתב: "אלימות מוסרית, שכר של שש מיליון לעונה ואח טפיל? תלך, תמה הסבלנות". מעולם לא הכרחנו את מילאן לרכוש את אנטוניו דונארומה האח של ג'יג'יו. זו החלטה שלקח מיראבלי ושכעת עליו להגן עליה".


ראיולה המשיך ואמר: "בקיץ האחרון היו הצעות כלכליות ומקצועיות שאף שחקן לא היה מסרב להם, אך ג'יג'יו ומשפחתו בחרו עם הלב. אני מכבד את החלטתם. המטרה שלי שג'יג'יו יישאר רגוע רק אז הוא יכול להיות במיטבו. זו צריכה להיות המטרה של המנהל הספורטיבי במילאן, אבל אולי המריבות האלה מסיטות את תשומת הלב מהבעיה האמיתית של מילאן".


הסוכן טען שאין לו דבר וחצי דבר נגד מילאן: "יש לי ארבעה שחקנים בקבוצה הראשונה ואני מעוניין שישיגו תוצאות חשובות. חשוב שמילאן תצליח עבור הכדורגל האיטלקי".


מינו ראיולה. אף פעם לא משעמם (gettyimages)
 מינו ראיולה. אף פעם לא משעמם (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי