צפו: אודינזה הדהימה את אינטר 1:3, נאפולי שבה לפסגה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyiamges

הנראזורי הפסידו לראשונה העונה בסרייה א' אחרי 17 מחזורים ואיבדו את ראשות הטבלה לתכולים, שניצחו את טורינו 1:3. האמשיק השתווה לדייגו מראדונה. 0:1 דרמטי לרומא על קליארי

קבוצות: אודינזה
(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם הפתעה ענקית. אינטר, מוליכת הטבלה, נוצחה 3:1 בסן סירו על ידי אודינזה והפסידה לראשונה העונה בסרייה א'. נאפולי לא התקשתה עם 1:3 על טורינו וחזרה לפסגה, האמשיק השתווה לדייגו מראדונה. במשחק האחרון ביום המשחקים הראשון של המחזור, רומא ניצחה את קליארי 0:1 בזכות שער ניצחון עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן.



רומא – קליארי 0:1  צפו בתקציר
הג'יאלורוסי השיגו שער ניצחון דרמטי עמוק בתוספת הזמן ונצמדו אל יובנטוס במקום השני עם 38 נקודות. מנגד, האורחים נשארו במקום ה-14 עם 17 נקודות. שתי הקבוצות לא הפגינו יכולת גבוהה באצטדיון האולימפיקו, כשגם פנדל שנשרק בדקה ה-53 לטובת רומא לא מצא את הרשת. דייגו פרוטי החמיץ את הבעיטה מ-11 מטרים. בתוך תוספת הזמן, 90+4 ליתר דיוק, אלכסנדר קולארוב הגביה מאגף שמאל, קראגנו לא הצליח להרחיק והכדור נחת ברגליו של פדריקו פאציו, שהבקיע ללא בעיה וקבע ניצחון דרמטי לרומא.



È FINITA!!! L'HA DECISA FAZIO! L'HA DECISA FAZIO!#RomaCagliari 1⃣-0⃣ @Fede2Fazio

DAJE ROMA! DAJE ROMA! DAJE ROMA!#ASRomapic.twitter.com/LyUoDdUGd9

— AS Roma (@OfficialASRoma) December 16, 2017


טורינו – נאפולי 3:1
הקבוצה מדרום איטליה שבה למקום הראשון בטבלה עם 42 נקודות, החבורה של מיכאלוביץ' רק במקום התשיעי עם 23 נקודות. מארק האמשיק עשה היסטוריה בנאפולי לאחר שכבש את השער השלישי, שהעלה את מאזנו ל-115 שערים בקבוצה והשווה את מאזן ההבקעות של דייגו מראדונה האגדי במדים התכולים. קאלידו קוליבאלי כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית, לאחר שנגח לרשת קרן מצדן של אלאן. בדקה ה-25 ג'ורג'יניו שלח את פיוטר זיילינסקי והפולני הכפיל את התוצאה. דריו מרטנס שלח בדקה ה-30 מסירת רוחב נהדרת להאמשיק, והסלובקי יראה את הכדור לרשת, 0:3 לנאפולי במחצית. אנדראה בלוטי צימק את התוצאה בדקה ה-64, לאחר שכבש לראשונה מזה כחודשיים.


⏱ 8️⃣3️⃣
Hamsik
Rog
⚽️ #TorinoNapoli 1-3
#SerieATIM
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/VoU4T82dK2

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) December 16, 2017


אינטר – אודינזה 3:1

סנסציה בסן סירו, לא פחות ולא יותר. אינטר, מוליכת הטבלה, הפסידה לראשונה העונה בליגה אחרי 17 מחזורים ועוד מול המדורגת 13 ערב המחזור. אודינזה הגיעה ללא רגשי נחיתות והפתיעה כבר בפתיחה עם שער של קווין לסאניה (14). המארחת לא הורידה את הראש וחזרה למשחק תוך דקה עם גול טיפוסי של מאורו איקרדי מהאוויר. כשהיה נדמה שהמהפך מתקרב, דווקא האורחת מצאה את הרשת שוב, הפעם מרגליו של רודריגו דה פול שדייק מהנקודה הלבנה (61). אנטונין ברק נעץ את השלישי בארון של אינטר (78) ונתן את האות לחגיגות הגדולות.


GOAL! Rodrigo #DePaul makes no mistake from the spot! #InterUdinese 1-2 #ForzaUdinese#SerieApic.twitter.com/ftIUNrPRVh

— Udinese Calcio (@Udinese_1896) December 16, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי