צפו בתקצירים: רומא הודחה מהגביע האיטלקי, יובנטוס בשלב הבא

טורינו חוגגת באולימפיקו
טורינו חוגגת באולימפיקו | Gettyimages

הג'אלורוסי נכנעו בהרכב משני 2:1 לטורינו וסיימו את דרכם, דז'קו החמיץ פנדל ושיק רק צימק. דיבאלה והיגואין סידרו לגברת הזקנה 0:2 על גנואה. גם אטאלנטה בשלב הבא אחרי 1:2 על ססואולו

(גודל טקסט)
משחקי שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשכו היום (רביעי) כשאטאלנטה גברה 1:2 על ססואולו ועלתה לרבע הגמר ומיד לאחר מכן עשתה זאת גם טורינו, שניצחה בתוצאה זהה באולימפיקו את רומא. גם יובנטוס תהיה בשלב הבא אחרי 0:2 על גנואה. 


רומא – טורינו 2:1
ניצחון מפתיע של האורחים מטורינו ברומא בדרך לרבע גמר הגביע. שערים של המגן לורנצו דה סילבסטרי בדקה ה-39 ושל סימונה אדרה (72) הכריעו את ההתמודדות באולימפיקו והדיחו את הג'אלורוסי מהמפעל. פטריק שיק רק צימק בדקה ה-85, שמונה דקות אחרי שאדין דז'קו, שעלה מהספסל, החמיץ פנדל.



זו הפעם השלישית ברצף שאחרי ניצחון לא מצליחה רומא לרשום ניצחון נוסף ובעקבות הדחתה בשמינית היא לא תפגוש בשלב הבא את המנצחת בין יובנטוס לגנואה (21:45 בספורט3), כך שייתכן דרבי בסיבוב הבא. רומא שיחקה בהרכב חסר ללא מרבית כוכביה, אולם בין אלו שכן פתחו והתקשו ניתן למצוא את סטפן אל שעראווי, פטריק שיק ןקווין סטרוטמן.



טורינו חוגגת באולימפיקו (Gettyimages)


יובנטוס – גנואה 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

מסתמן כי ההחלטה של מסימליאנו אלגרי להעביר לפאולו דיבאלה סדרת חינוך, עשתה את שלה. התכשיט חזר להרכב של הגברת הזקנה, והעלה אותה לשלב הבא. קלאודיו מארקיזיו מצא את דיבאלה בדקה ה-42. הארגנטינאי עבר את השומר שלו ועם בעיטה חדה ומדויקת מצא את הפינה. גונסאלו היגואין עלה כמחליף בדקה ה-61, וכבר אחרי רבע שעה הוא הכפיל את התוצאה. יובנטוס עם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד בכול המסגרות והיא תפגוש את טורינו לדרבי בשלב הבא, גנואה תרכז את המאמצים שלה במאבקי התחתית. 


אטאלנטה – ססואולו 1:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

אחרי התיקו 3:3 מול לאציו בליגה, קבוצתו של ג'אן-פיירו גספריני חזרה לנצח בבית ועלתה לשלב הבא שם מחכה לה נאפולי. בדקה ה-16 מרטן דה רון ההולנדי שלח כדור עומק לאנדראס קורנליוס. החלוץ הדני השתלט עליו בזווית קשה מימין לשער של ג'אנלוקה פגולו, אך הצליח לנעוץ אותו ברשת כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-33 רפאל טולוי הברזילאי הכפיל את היתרון עם בנגיחה אחרי כדור קרן של ריקרדו אורסוליני. גם עצמי של טולוי בדקה ה-74 ואדום יש יסמין קורטיץ (89) לא לקחו את הניצחון מהמארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי