דיווח באיטליה: מונטלה יחזור למילאן אם תפסיד בדרבי הגביע

וינצ'נזו מונטלה
וינצ'נזו מונטלה | AFP

מעמדו של גאטוסו התערער אחרי ההפסד לאטאלנטה והמאמן שפוטר לפני מספר שבועות עשוי לחזור אחרי המשחק ברביעי. גאטוסו: "אני הבעיה האחרונה של הקבוצה. אם הייתי חושב אחרת, הייתי מתפטר"

(גודל טקסט)

וינצ'נזו מונטלה עשוי לחזור למילאן כמאמן ראשי, שבועות ספורים אחרי שפוטר, כך על פי דיווח בעיתון "לה סטמפה". מחליפו של מונטלה ג'נארו גאטוסו לקח רק ארבע נקודות מארבעה משחקים, כשאתמול הפסידה מילאן 2:0 בבית לאטאלנטה. כעת, מעמדו של שחקן העבר שקודם מקבוצת הנוער בסכנה.

ביום רביעי (21:45, שידור חי בספורט3 HD) תארח מילאן את אינטר לדרבי במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי והפסד עלול להוביל לסיום דרכו של גאטוסו. במקרה כזה, הקבוצה השקועה בבעיות כלכליות עשויה להחזיר את מונטלה, שכאמור מקבל משכורת מהמועדון.

"הרבה דברים לא עבדו, למרות שבאנו בגישה נכונה. ברגע שנקלענו לפיגור, זה הפך למאבק קשה. המצב קשה, האוהדים מוחים ואי אפשר להמשיך כך. אני לא רואה אנשים מרימים ידיים, אבל בסופו של דבר אנחנו שבירים. כרגע אני המאמן ואני הבעיה האחרונה שלנו. יש בעיה פסיכולוגית. מה שאנחנו עושים לא מספיק. אנחנו חייבים להפוך לקבוצה שעושה פחות טעויות", סיכם גאטוסו את ההפסד.

גאטוסו
גאטוסו. אין שקט לרגע (AFP)

"אם הייתי חושב שאני הבעיה, הייתי מתפטר. אם הייתי חושב שהשחקנים לא עומדים מאחורי, הייתי מתפטר. אבל זה לא המצב", סיכם המאמן. מילאן ירדה בעקבות ההפסד למקום ה-11. היא ניצחה רק משחק אחד מששת משחקי הליגה האחרונים שלה ורחוקה 14 נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי