צפו בתקציר: מילאן ניצחה את אינטר בהארכה ועלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי

פטריק קוטרונה
פטריק קוטרונה | AFP

הרוסונרי ניצחו 0:1 בדרבי המילאנזי משער של פטריק קוטרונה הצעיר בדקה ה-104 ויפגשו בשלב הבא את לאציו. הופעה נהדרת לאנטוניו דונארומה, אחיו של ג'אנלואיג'י הפצוע

(גודל טקסט)

מילאן עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע האיטלקי לאחר דרמה גדולה בדרבי המילאנזי כשניצחה 0:1 את אינטר לאחר הארכה ותפגוש בשלב הבא את לאציו שניצחה את פיורנטינה (0:1).

הנראזורי פתחו טוב יותר את המשחק ואף כבשו שער בדקה ה-24 מרגליו של איבן פרישיץ', אבל השופט פסל את השער בטענת נבדל לאחר שנעזר במצלמות הטלוויזיה. בשער של האדומים-שחורים עמד השוער אנטוניו דונארומה, אח של, ששיחק בעקבות פציעתו בחימום של השוער השני, מרקו סטורארו. בהמשך המשחק התאזן ובמחצית השנייה הרוסונרי אף היו טובים יותר והגיעו לכמה מצבי הבקעה קורצים, אך סמיר הנדנוביץ' המצוין היה במקום ושלח את המשחק להארכה.

הקבוצה של גאטוסו פתחה בהתלהבות גם את ההארכה ובאה על שכרה עם שער נהדר של פטריק קוטרונה בדקה ה-104. כל הניסיונות של הנראזורי לחזור למשחק עלו בתוהו ובסופו של דבר הרוסונרי חגגו בגדול אחרי שני הפסדי ליגה רצופים. ספאלטי מצדו יעשה חושבים אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים והדחה כואבת מהגביע שהשכיחו את פתיחת העונה הטובה.

אנטוניו דונארומה. אח של בהופעה נהדרת (gettyimages)
אנטוניו דונארומה. אח של בהופעה נהדרת (gettyimages)

בחצי הגמר השני ייפגשו המנצחות במשחקים בין יובנטוס לטורינו ונאפולי לאטאלנטה. הגמר ייערך ב-9 במאי באולימפיקו ברומא.

ספאלטי וגאטוסו (gettyimages)
ספאלטי וגאטוסו (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי