בופון לדונארומה: "ממליץ לך לעבור ליובנטוס"

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

השוער האגדי העניק ראיון לגאזטה דלו ספורט, במהלכו קרא לשוער מילאן לשקול שינוי. על בונוצ'י: "אני מצטער שהוא הלך וחושב שגם הוא מצטער מאוד"

(גודל טקסט)
ג'אנלואיג'י בופון קרא בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" לג'יג'י דונארומה לחתום ביובנטוס ולעזוב את מילאן. "אם אתה מגיע ליובנטוס זו אף פעם לא החלטה מוטעית", אמר לעיתון. הוא הוסיף על השוער הצעיר: "אני לא יכול לתת עצות לג'יג'יו כי אני לא נמצא במצב שלו ואני לא יודע מה הרגשות שלו כלפי מילאן".


בהמשך הראיון טען בופון שהיה משחק שוב את גמר האלופות עם יובנטוס מול ריאל מדריד אחרי ההפסד 4:1 ולא את המשחקים של הפלייאוף במדי איטליה נגד שבדיה למונדיאל: "הייתי משחק את הגמר בקרדיף שוב כי בנבחרת נתנו 80 או 90 אחוז מעצמנו ולא הצלחנו לעבור את השבדים, בעוד שמול ריאל מדריד הקבוצה לא הייתה מאוחדת, בעיקר במחצית השנייה. האחדות בינינו הייתה תמיד הצד החזק של יובנטוס וזה חסר אצלנו בגמר האחרון".



במחצית המשחק התוצאה היתה 1:1 ולדעת בופון יובנטוס עשתה טעות כשחשבה שאפשר לנצח את המשחק, ולפי דבריו הייתה צריכה לנסות לשמור על התוצאה: "כאשר אתה משחק נגד יריבות ברמה הכי גבוהה כמו ריאל מדריד אתה חייב להיות מאוד מאוד מרוכז. בשלב כזה אתה יכול לקבל בראש וחשבנו שאפשר לעשות את זה".


Oggi in #primapagina sulla #Gazzetta: intervista a #Buffon: "I miei consigli a #Donnarumma". Intervista a #Pochettino: "Non farò sconti alla #Juventus". E il triste addio a @vecchioReda, cuore rosa. pic.twitter.com/I8ksGrpGwQ

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 2 בינואר 2018

הכישלון לעלות למונדיאל: "אני לא מאשים רק את המאמן ג'אמפיירו ונטורה. זה כישלון של הנבחרת ושל כל השחקנים והמאמן ביחד. לפעמים יש ציפיות ואז יש נפילה בקבוצה. לשחק מול נבחרת שבדיה זה אף פעם לא קל ובטח לא במצב שאתה נמצא".


עזיבת לאונרדו בונוצ'י: "אני אוהב את בונוצ'י כמו אח. גם כשהוא עושה דברים חריגים אני אוהב אותו. יש לו ערכים בריאים כשחקן והוא מדהים. האווירה ביובנטוס היתה מושלמת עבורו, הצטערתי שהוא עזב. זו הייתה החלטה אימפולסיבית של אדם גאה. דיברתי איתו פה ושם והוא טען שההחלטה שלו לא היתה אימפולסיבית וחשב על העזיבה למילאן כמה פעמים. בונוצ'י צריך אתגרים כדי לפרוח. הוא היה צריך כנראה להבעיר את האש מחדש עם החלטה לא פופולארית ויש לי כל הכבוד אליו, אבל אני מצטער שהוא הלך וחושב שגם הוא מצטער מאוד".


הפרישה מכדורגל: "הדבר הבטוח היחיד שלא אפרוש מכדורגל רק אם נזכה בליגת האלופות. בגיל 40 אתה כבר חייב לדעת באיזה תפקיד אתה צריך להיות כדי לא להיות נטל על המועדון. אף פעם לא אהיה בעייתי כלפי אף אחד, אבל ליובנטוס ולנבחרת שנתנו לי הכל? תמיד אהיה שם עבורם".


בופון
בופון. עד איזה גיל הוא ימשיך? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי