צפו בתקצירים: לאציו ורומא נוצחו, אינטר גירדה תיקו

לאציו
לאציו | Getty

בעוד נאפולי ניצחה 1:3 את בולוניה ועלתה שוב לראשות הטבלה, הרומאיות ירדו עם הזנב בין הרגליים: 1:2 למילאן על הכחולים לבנים, 0:1 לספמדוריה אצל הג'יאלרוסי. הנראזורי סיימו ב-1:1 עם ספאל

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
נאפולי חזרה לראשות הטבלה בסריה A במחזור ה-22 אחרי 1:3 בבית על בולוניה והיא מקדימה את יובנטוס בנקודה (57 נקודות מול 56). מתחת לשתיים האלה כאוס. לאציו? הפסידה 2:1 אצל מילאן. אינטר? חילצה 1:1 מספאל הנמושה. רומא? ממשיכה להתגלגל במדרון אחרי 1:0 ביתי מול סמפדוריה.


וכך מה שנדמה היה רק לפני חודשיים כאחד המירוצים הכי מרתקים לאליפות באירופה נותר קרב ראש בין הפרנטופיי לגברת הזקנה. גם פיורנטינה ספגה הערב (ראשון) הפסד מביש עם 4:1 בבית מול ורונה מהמקום ה-17.









האמשיק מברך את מרטנס על הצמד (Getty)


נאפולי – בולוניה 1:3

נאפולי שבה למקום הראשון בליגה האיטלקית כשגברה בביתה 1:3 על בולוניה והעלתה את מאזנה ל-57 נקודות לעומת 56 של יובנטוס ששיחקה יום קודם לכן וניצחה 0:2 את קייבו במסגרת המחזור ה-22. רודריגו פלאסיו העלה את בולוניה ל-0:1 כבר בדקה הראשונה, שער עצמי של איברהימה אמבייה בדקה החמישית קבע 1:1, דריס מרטנס כבש את השני (37) בפנדל ואת השלישי בדקה ה-59 בדרך ל-1:3 של המוליכה.


2️⃣2️⃣ partite giocate
1️⃣8️⃣ vittorie
3️⃣ pareggi
1️⃣ sconfitta
6️⃣ vittorie consecutive
4️⃣8️⃣ gol fatti
1️⃣4️⃣ subiti
⚽️ #NapoliBologna 3-1
#SerieATIM
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/b5NWRVK8yg

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 28 בינואר 2018


ספאל – אינטר 1:1
התקופה הרעה של הנראזורי לא נעצרה, גם אחרי מפגש אצל המדורגת 18 בליגה. האורחת לא הרשימה, אבל נעזרה בשער של פרנצ'סקו ויקארי בדקה ה-49. המארחת לא ויתרה ובדקה ה-90 קיבלה תמורה מהמחליף, אלברו פאלוסקי. החלוץ, שנכנס בדקה ה-75, ניצל תרדמת בהגנה של אינטר והרים את היציעים. לוצ'יאנו ספאלטי העניק לראפיניה הופעת בכורה, מיד אחרי ספיגת השער, אולם גם זה לא הועיל וקבוצתו סיימה עם משחק תשיעי ללא ניצחון בכל המסגרות. אינטר רק עם 44 נקודות, ספאל עם 17 נקודות והיא עדיין מתחת לקו האדום.


רומא – סמפדוריה 1:0 (לחצו כאן צפו בתקציר)
אדין ז'דקו פתח במדי הג'יאלרוסי למרות הקישורים העבים שלו לצ'לסי אבל כמו המארחת נראית בתקופה האחרונה אולי כדאי למכור את כל הקבוצה ולוותר על ההשתתפות בשמינית גמר ליגת האלופות מול שחטאר דונייצק.


המארחת הגיעה ל-19 איומים על השער, החמיצה פנדל מרגלי אלסנדרו פלורנצי בדקה ה-26 ובסוף ספגה שער קליל כשניקולה מורו חתך את ההגנה שלה בכדור רוחב פשוט וזובאן זפאטה, החלוץ הקולומביאני המושאל מנאפולי גלגל מקרוב לרשת. בכך השלימו הג'יאלרוסי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון בהם צברו רק שלוש נקודות



זפאטה מוציא לשון. רומא באמת הפכה להיות נלעגת (getty)


פיורנטינה – ורונה 4:1

ורונה הדהימה בניצחון חוץ מרשים בפירנצה. יאגוס ווקוביץ' כבש את הראשון לזכות ורונה (11), מויז קין כבש צמד (20 ו-46), בדרך ל-0:3, ז'יל דיאס צימק ל-3:1 בדקה ה-54 ואלכס פרארי השלים את הרביעייה הגדולה של האורחים (55). 


שחקני מילאן חוגגים (AFP)
שחקני מילאן חוגגים (AFP)


מילאן – לאציו 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
התקופה הנהדרת של מילאן תחת ג'נארו גאטוסו נמשכת. הרוסונרי כבר עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם על אחת הקבוצות הלוהטות ביבשת. פטריק קוטרונה (15) וג'אקומו בונבנטורה (44) כבשו והעלו את מילאן למקום השביעי בטבלה. שער שוויון זמני של אדם מארושיץ' (20) לא הספיק לביאנקוצ'לסטי שספגו הפסד ראשון אחרי שמונה משחקים בכל המסגרות.


תוצאות נוספות
טורינו – בנבנטו 0:3
לטורינו: יאגו פאלקה (3), אמבאייה ניאנג (40), ג'ואל אובי (45).


קרוטונה – קליארי 1:1
לקרוטונה: מרסלו טרוטה (28 בפנדל). לקליארי: לוקה צ'יגאריני (45).


 גנואה – אודינזה 1:0 
לאודינזה: ואלון בהראמי (61).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי