גאטוסו: קוטרונה צריך לעשות הרבה סקס ולנוח

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | AFP

המאמן עם הפה הכי גדול באיטליה דיבר לאחר הניצחון של מילאן על סמפדוריה: "התפקיד שלי הוא להיות הסיוט של השחקנים". בונוצ'י: "ג'נארו הכניס לנו מנטליות". פציעת היגוואין לא חמורה, ישחק בגומלין מול טוטנהאם

(גודל טקסט)
מילאן מרוצה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 0:1 על סמפדוריה, שהיווה ניצחון שני ברציפות בליגה ומשחק עשירי ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. את מרכז תשומת הלב תופס המאמן ג'נארו גאטוסו, שמלבד העבודה המצוינת שהוא עושה עם הרוסונרי, גם מפרנס את התקשורת האיטלקית כבר שבועות ארוכים עם הפה הגדול שלו.


לפני המשחק, לדוגמה, הוא מצא נקודה מעניינת להעיר עליה לחלוץ הצעיר פטריק קוטרונה, שכבש כבר 11 שערים במדי הקבוצה: "אנחנו לא רוצים להלחיץ את הילד. הוא כבר החלוץ הצעיר ביותר בתולדות מילאן שכבש כל כך הרבה שערים. הוא צריך לעבוד וגם לנוח ולהיות רגוע אז אני מקווה שימצא בחורה יפה ויעשה הרבה סקס וינוח".



נראה שקוטרונה קיבל את עצת מאמנו רק בקשר למנוחה, כי אתמול הוא לא כבש. מי שכן כבש היה הקשר ג'אקומו בונבנטורה, אבל גם על כך, כמובן, היה לגאטוסו מה לומר. "התפקיד שלי להיות הסיוט של השחקנים עד סוף העונה, אבל הקרדיט מגיע להם. הם זקוקים רק לניצוץ קטן כדי להדליק אותם. אני רק מציע להם רעיונות, אבל הם אלה שמבצעים. עכשיו קל לי מאוד להיות המאמן שלהם, אבל ממחר אנחנו מתחילים מאפס מחדש". גאטוסו המשיך להפציץ: "כשהגעתי למילאן לא ציפיתי לשום דבר. רק ידעתי שהביאו לי ביד תפוח אדמה לוהט, אבל כמו שאתם יודעים אני לא אוהב דברים קלים. שיחקתי 14 שנה במילאן כך שאני מרגיש פה כמו בבית".


לאונרדו בונוצ'י שיבח את מאמנו: "מאז הגיע הוא שינה הכל. נוצרה קבוצה ואנחנו בכושר הרבה יותר טוב. הוא הכניס לנו מנטליות, הרגשה של שייכות ושיפר את הכושר. למעשה כל מה שהיה חסר לנו". בעיתון "גאזטה דלו ספורט" סיכמו בשתי מילים: "מילאן הגיעה".


Ecco la prima pagina della Gazzetta dello Sport:
Napoli-Juve: scudetto a quota 100
Champions: occhio Inter, arriva il Milan
Nerazzurri, proprietà lontana e Spalletti… pic.twitter.com/AnfidaYIfz

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 19 בפברואר 2018


בינתיים, ביובנטוס נרגעו לשמוע שפציעתו של גונסאלו היגוואין בקרסול בגינה הוחלף בדקה ה-15 במהלך הניצחון על טורינו בדרבי (0:1), לא רצינית והוא צפוי לחזור למגרשים בתוך שבוע. לעומתו פדריקו ברנרדסקי, שבישל את השער היחיד במשחק בדקה ה-33, עשוי להיעדר מספר שבועות ונמצא בספק לגומלין נגד טוטנהאם בליגת האלופות. 


היגוואין. בספק לגומלין נגד טוטנהאם (AFP)
היגוואין. בספק לגומלין נגד טוטנהאם (AFP)


במקביל, האלופה האיטלקית תקבל חיזוק משמעותי בקיץ: אמרה קאן 'בוודאות יצטרף ליובנטוס בעונה הבאה', כך על פי דיווחים באירופה. הקשר הגרמני של ליברפול, שיהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה, כבר זכה להתעניינות מצד יובנטוס ובקרוב זה אמור להפוך לרשמי, כך אמר היום סוכן שחקנים בכיר באיטליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי