די ביאג'ו אישר: בופון ישוב לסגל הנבחרת, גם קייליני יזומן

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | AFP

המאמן הזמני של איטליה כינס מסיבת עיתונאים לקראת משחקי ההכנה מול אנגליה וארגנטינה וחשף שהשניים עוד לא אמרו את מילתם האחרונה במדי האזורי: "ברצאלי הבהיר לי שהוא עוזב, בנוגע לדה רוסי נדע בהמשך"

(גודל טקסט)

לואיג'י די ביאג'ו, מאמנה הזמני של נבחרת איטליה, קיים מסיבת עיתונאים ראשונה לקראת משחקי הידידות נגד ארגנטינה ואנגליה ב-23 במארס וב-27 במארס בהתאמה. איטליה תקיים מחנה אימונים לקראת המשחקים, אליו יוזמנו בעיקר שחקנים צעירים.

די ביאג'ו בן ה-46 מונה כמאמן זמני לנבחרת אחרי פיטורי ג'מפיירו ונטורה, עקב הכישלון להעפיל למשחקי גביע העולם הקיץ ברוסיה. די ביאג'ו אימן עד כה את הנבחרות הצעירות של איטליה, והוא זכה לתפקיד הזמני מכיוון שההתאחדות האיטלקית תמנה מאמן קבוע רק מהקיץ הקרוב כשלפי הדיווחים המועמדים המובילים הם קרלו אנצ'לוטי וקלאודיו ראניירי.

במוקד מסיבת העיתונאים, די ביאג'ו אישר את הידיעות הקודמות על כך שלמרות הודעת הפרישה של ג'אנלואיג'י בופון, מסתמן שהשוער בן ה-40 יחזור לשחק וכנראה שגם יפתח. בופון רשם 175 משחקים במדי הנבחרת, וכאשר איטליה הודחה מהמונדיאל הוא בכה וכל איטליה בכתה איתו. די ביאג'ו אישר כי שוחח עם בופון והציע לו להמשיך לשלושה-ארבעה משחקים ולהחליט על עתידו רק לאחר מכן.


די ביאג'ו במסיבת העיתונאים. לא מוותר על הוותיקים (Gettyimages)

"ככל הידוע לי, בופון יהיה בסגל שלנו למשחקים במארס וכמוהו גם ג'ורג'יו קייליני", הבהיר המאמן בנוגע לשני שחקני יובנטוס. "כולנו נחליט על עתידם מאוחר יותר. אנדראה בראצלי הבהיר לי שהוא רוצה לפרוש ודניאלה דה רוסי לא יהיה שם במארס כנראה, אבל נחליט גם על עתידו מאוחר יותר".

על היריבות של איטליה במשחקי האימון הוסיף: "ארגנטינה ואנגליה נבחרות מעולות. אני משוכנע שאנחנו יכולים להצליח נגדן. אבקש מהשחקנים לשחק ללא חשש וכמובן שלא יהיה עלינו לחץ. אנחנו צריכים לשחק נגד הכי גדולות בעולם ותמיד אמרתי לשחקניי שאם ישחקו מול 80 אלף צופים ולא יחששו, זה סימן שהם מוכנים".

המאמן גם התייחס לכך שהסקוואדרה אזורה הודחה מהמונדיאל מול שבדיה: "ההדחה שלנו הייתה דף שחור בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי. התפקיד שלי הוא להתניע מחדש את הנבחרת וליצור אווירת התלהבות מחודשת סביבה. אני עובד כבר שמונה שנים בהתאחדות ואני אנצל את כל הקשרים שלי כדי לזמן את השחקנים המתאימים למשימה. כשאימנתי את הנבחרת עד גיל 21, זימנתי 150 שחקנים לנבחרת ולכן אני מכיר 80 אחוז ממאגר השחקנים שלנו". 


בופון ובונוצ'י. שיתוף הפעולה ביניהם בזירה הבינלאומית צפוי להימשך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי