פאולו מאלדיני: מילאן יכולה לחלום על המקום הרביעי בליגה

סוסו
סוסו | Gettimages

הדרבי של מילאנו ייערך מחר (ראשון, 21:45 בספורטHD3), וכוכב העבר של הרוסונרי אמר: "סוף סוף הם נראים כמו קבוצה". סוסו חשף: "הייתה בקיץ הצעה מאינטר, בחרתי להאריך חוזה. אוהב איך שגאטוסו נכנס לאנשים לראש"

(גודל טקסט)

אחד מימי הכדורגל היותר איכותיים ברחבי העולם ייערך מחר (ראשון), כאשר בספרד ייערך משחק העונה בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, באנגליה לצורך העניין מנצ'סטר סיטי תארח את צ'לסי ובאיטליה יתמלא הסן סירו לדרבי הגדול של מילאנו בין מילאן לאינטר (21:45, ישיר בספורטHD3).

קבוצתו של ג'נארו גאטוסו, שתארח את הדרבי, נמצאת במומנטם שיא מבחינתה, אולי הטוב ביותר שלה בשנים האחרונות, עם חמישה ניצחונות ותיקו יחיד מול אודינזה בששת המחזורים האחרונים, כשבין לבין היא גם העפילה לשמינית גמר הליגה האירופית ולגמר הגביע האיטלקי. מנגד, הנראזורי דועכים ולמרות שני הניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, שני ניצחונות מתוך תשעת המחזורים האחרונים, מדורגים במקום הרביעי – שבע נקודות מעל מילאן השביעית.


לקראת המשחק התראיין קשר מילאן, סוסו, שחשף כי דחה רק בקיץ האחרון הצעה מאינטר: "החלפתי סוכן בקיץ ואינטר שוחחה איתו. אני לא יודע מה מילאן אמרה לסוכן שלי, אבל היה ברור לי מה אני רוצה: להאריך את החוזה שלי ולהישאר. יכולתי לעזוב, אבל טוב לי כאן. כמובן שזה כדורגל ושום דבר הוא לא לכל החיים".


סוסו. בחר להישאר עד 2022 וחתם על הארכת חוזה בספטמבר (אתר רשמי)

הספרדי, שהתפרסם בעיקר בליברפול בשורותיה מיעט לשחק, סיפר על השינוי בשבועות האחרונים: "היינו צריכים שינוי, אבל אני מודה למונטלה. לכל אחד מתאים סגנון אחר, אני מאחל לו שיזכה בליגת האלופות עם סביליה. השינוי העיקרי הוא בתשוקה – הוא אוהב את העבודה, רוצה שנעבור כל הזמן ובאינטנסיביות גבוהה. אם אתה מתאמן ככה, המשחקים נהיים קלים יותר. אני גם אוהב את הדרך שלו להיכנס לך לראש. אני מעדיף במחצית הראשונה לשחק בצד ליד הספסל, כדי שבמחצית השנייה ייגמרו לו הכוח לצעוק ואני אוכל להירגע".

מי שעוד התייצב מול המיקרופונים לקראת המשחק הוא כוכב העבר פאולו מאלדיני, אגדה במילאן כידוע, שסיפר: "מילאן יכולה לחלום על המקום הרביעי. זה יהיה דרבי מאוד משמעותי, במיוחד עבור אינטר דווקא כי היא במצב רע ביחס לתחילת העונה. מילאן סוף סוף נראית כמו קבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי