בדקה ה-93, ניצחון עשירי רצוף ליובה, 2:4 ענק לרומא בנאפולי

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Gettyimages

הגברת הזקנה לא בעטה הרבה למסגרת של לאציו אבל חזרה מהאולימפיקו עם 0:1 שהספיק לה לצמצם את הפער מנאפולי שספגה הפסד ביתי צורב ומפתיע

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בסרייה A מספק שלושה קרבות גדולים. הראשון, הסתיים עם 0:1 דרמטי של יובנטוס על לאציו. בהמשך: נאפולי תארח את רומא ואילו מחר יתקיים הדרבי דלה מדונינה – מילאן נגד אינטר. ספאל השיגה ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה ועלתה מעל הקו האדום. העולה החדשה גברה 0:1 על בולוניה במשחק בו נשלפו שני כרטיסים אדומים.

לאציו – יובנטוס 1:0
120 דקות באמצע השבוע בגביע השפיעו על שחקני לאציו העייפים, ששוב לא הצליחו לכבוש. בסיבוב הקודם, תומאס סטראקושה עצר פנדל בתוספת הזמן והפעם פאולו דיבאלה, אותו אחד שהחמיץ את הפנדל, ניצח את המשחק בדקה ה-93 ושבר בצורת של חודשיים. יובה, ששיחקה ללא גונסאלו היגואין הפצוע, התקשתה לאיים משמעותית על השער של האלבני, אבל הצליחה להבקיע שער עם המון נחישות חצי דקה לפני סיום תוספת הזמן. הגברת הזקנה, שכבשה באחד האיומים הבודדים שלה למסגרת, כבשה במשחק החוץ ה-28 ברציפות שלה. יובה הורידה זמנית את הפער מנאפולי לנקודה, כשעוד חסר לה משחק. לאציו עוד עלולה לאבד את המקום השלישי בתום משחקי המחזור.


דז'קו. צמד גדול במשחק החוץ בנאפולי (gettyimages)

נאפולי – רומא 4:2
מוליכת הטבלה האיטלקית קיוותה לנצל את הביתיות כדי להגדיל את רצף הניצחונות שלה בליגה ל-11, אך ספגה הפסד מפתיע, או בעצם מפלה קשה, 4:2 מול רומא. ההפסד עלול לעלות לה באיבוד הפסגה, אחרי שיובנטוס תשלים את המשחק החסר שלה. לורנצו אינסינייה העלה את נאפולי ל-0:1 כבר בדקה ה-6, אבל ג'נגיז אונדר השווה בדקה ה-7 כשהקפיץ מעל פפה ריינה. אדין דז'קו כבש צמד בדקות 26 ו-73 כדי להשלים מהפך, דייגו פרוטי קבע 1:4 לרומא  בדקה ה-79. דריס מרטנס רק צימק בתוספת הזמן. רומא עלתה זמנית למקום השלישי בטבלה. נאפולי אגב, לא ספגה בשישה מתוך שמונת משחקי הליגה האחרונים שלה. והיום היא ספגה כאמור רביעייה.

משחקים נוספים
ספאל – בולוניה 0:1
לספאל: אלברטו גראסי (48). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי