צפו בתקצירים: צמד לדיבאלה בניצחון יובה, נאפולי שוב מעדה וירדה למקום השני

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

הארגנטינאי כיכב עם צמד ב-0:2 על אודינזה והחזיר את הגברת הזקנה לפסגה, לאחר שהמוליכה בחודשים האחרונים סיימה ב-0:0 מול אינטר. לאציו איבדה נקודות יקרות ב-2:2 מול קליארי, מילאן ניצחה בגנואה בדקה ה-90

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)
בהמשך למשחק המרגש של פיורנטינה עם בנבנטו (0:1), המחזור ה-28 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שבעה משחקים נוספים. יובנטוס ניצחה את אודינזה, לאציו איבדה נקודות מול קליארי ומילאן הכניעה את גנואה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן והסיפור הגדול הגיע דווקא מ-0:0 בסן סירו, שם אינטר עצרה את נאפולי והורידה אותה אל המקום השני לאחר מספר חודשים בפסגה.


יובנטוס – אודינזה 0:2
הגברת הזקנה נחתה לקרקע במהירות אחרי העלייה הדרמטית לשמינית הגמר ולמרות שנתנה מנוחה לג'אנלואיג'י בופון ועברה ללא הרבה קושי את אודינזה בזכות שני שערים נפלאים של פאולו דיבאלה (20 ו-49) שהביא את הביאנקונרי להפרש שערים של 50+. גונסאלו היגוואין עוד החמיץ פנדל בתווך (38). בזכות הניצחון ה-23 מ-27 מחזורים, חזרה יובה כשהיא עם נקודה יותר מאשר לנאפולי – ועוד יש לה משחק חסר להשלים מול אטאלנטה. הזברות הקטנות ספגו הפסד רביעי ברציפות והם מדורגים במקום ה-11 בטבלה.



אינטר – נאפולי 0:0
לפני מעט יותר מחודש לנאפולי היה בפסגה יתרון של ארבע נקודות על פני יובנטוס. vערב היוצרות התהפכו, כאשר התכולים של מאוריציו סארי שוב מעדו, מחזור אחרי ה-4:2 לרומא סיימו בתיקו ללא שערים בסן סירו מול אינטר וכעת הם כבר במקום השני ובמרחק נקודה מאלופת שש השנים האורונות, כאשר לגברת הזקנה עוד משחק חסר להשלים.


אחרי מחצית ראשונה די חלשה האורחת העבירה הילוך ובעיקר לורנצו אינסינייה ודריס מרטנס ניסו את כוחם, בעיקר בבעיטות ממרחק, ובסופו של דבר לא השכילו להבקיע ורצף עשרת הניצחונות נשכח כלא היה בעקבות שתי התוצאות האחרונו. הנראזורי של לוצ'יאנו ספאלטי נותרו במקום החמישי עם 52 נקודות במאזנם.



מרטנס ואינסינייה. העברת הילוך לא הספיקה והפסגה הלכה (Gettyimages)


קליארי – לאציו 2:2

הביאנקוצ'לסטי פספסו הזדמנות לצמצם את הפער מרומא השלישי עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, אבל לפחות יכולה להתנחם בכך שחזרה פעמיים מפיגור והשיגה נקודה. לאונרדו פאבולטי (25) העלה את המארחת ליתרון מוקדם, האורחת חזרה זמנית עם שער עצמי של לוקה קפיטאלי (35), אבל ספגה שוב מפנדל של ניקולו ברלה 16 דקות לסיום לפני שצ'ירו אימובילה (שער 24) קבע את תוצאת המשחק עם שער אדיר בעקב בתוספת הזמן.


צ'ירו אימובילה. שער אדיר (gettyimages)
צ'ירו אימובילה. שער אדיר (gettyimages)


גנואה – מילאן 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הרצף הנהדר של הרוסונרי תחת ג'נארו גאטוסו נקטע ביום חמישי האחרון ב-2:0 לארסנל בליגה האירופית, אבל הערב היא מצאה את הרשת אחרי 94 דקות וניצחה 0:1 קטן, מינימלי ומשמעותי מאוד בגנואה אחרי שסוסו בישל לאנדרה סילבה והאחרון קבע ניצחון ליגה רביעי רצוף. בזכות הניצחון מילאן במקום השישי עם 47 נקודות, גנואה נשארה במקום ה-13 עם 30 נקודות.


תוצאות נוספות

בולוניה – אטאלנטה 1:0
לאטאלנטה: מרטן דה רון (83)

קרוטונה – סמפדוריה 1:4

לקרוטונה: מרסלו טרוטה (6, 37), אדריאן סטויאן (23), אמיליאנו ויויאנו (85, עצמי). לסמפדוריה: דובאן זפאטה (70).


ססואולו – ספאל 1:1

לססואולו: קומה בבאקר (31 בפנדל). לספאל: מירקו אנטנוצ'י (27).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי