בונוצ'י: חשבתי שלא אחגוג שער מול יובה, אבל הקללות שינו את דעתי

לאונרדו בונוצ'י
לאונרדו בונוצ'י | AFP

אקס הביאנקונרי שכבש בהפסד 3:1 התייחס לקבל הפנים: "האוהדים שכחו כמה תרמתי". אלגרי החמיא לקוואדרדו וחדירה, שמצידו תקף בטוויטר: "מי שאמר שאני לא מגיע למשחקים גדולים צריך לשתוק". וגם: הפחד של בופון

(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד צריכה להיות מודאגת? יובנטוס מגלה יכולת יציבה ונמצאת בדרך לאליפות אחרי שניצחה את מילאן 1:3 וניצלה תיקו 1:1 של נאפולי מול ססואולו כדי להגדיל את הפער בפסגת הליגה האיטלקית לארבע נקודות ולקרב אליה את האליפות אפילו יותר.


לוח התוצאות הראה 1:1 בירידה להפסקה, אך חואן קוודראדו ודוגלאס קוסטה שנכנסו במחצית השנייה עשו את המהפך. "גאזטה דלו ספורט" שכתב: "סקודטו קוודראדו", הזכיר את השער של פאולו דיבאלה שנבחר למצטיין במשחק: "פנינה מדיבאלה ואחר כך סטירה מבונוצ'י שסבל משריקות הבוז של האוהדים. מילאן שיחקה טוב יותר מיובה, אבל יובה הגיבה מצויין עם החילופים והקולומביאני ברח עם יובה לפער של ארבע נקודות מנאפולי". עוד נכתב ב"גאזטה": "יותר מעט מיובה לכולם. סארי נתן ליובה עוד מקדמה לאליפות".


מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי אמר: "אני שמח עבור בונוצ'י שהבקיע, אבל שמח יותר שניצחנו קבוצה כמו מילאן שגילתה יכולת טובה לאחרונה. סמי חדירה שחקן ברמה עולמית, שיודע לקרוא מהלכים מכריעים במשחק. שחקן מאוד אינטליגנט. קוודראדו? הדהים אותי, במובן הטוב. בעבר הוא היה מתקשה לשנות משחקים מהספסל, אבל הפעם הביא שינוי מיידי". הקולומביאני מצידו הבטיח: "נשחק נגד ריאל מדריד כאילו זה הגמר".


לאונרדו בונוצ'י שחזר לטורינו אמר: "זה היה ערב מאוד מרגש עבורי. אני חושב שקבלת הפנים עבורי הייתה בסדר. האוהדים העדיפו לשרוק לי בוז ואני מכבד את רצונם, אבל הם שכחו כמה תרמתי ליובה בשבע השנים בהם שיחקתי בקבוצה. שיחקתי שם יותר מכל שחקן אחר בשנים האלה. לאוהדים יש זכות לעשות את מה שהם רואים לנכון. חשבתי שאם אכבוש מול יובה לא אחגוג, אבל שריקות הבוז והקללות שינו את דעתי. אחרי המשחק צחקתי עם בופון, קייליני וברצאלי על רצף הדקות ללא ספיגה, מכיוון שאני שיחקתי לצידם כששברנו את השיא ביחד".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ Troppa Juve per tutti ⚽ Vola l'Inter: Icardi-Perisic show ⚽ Atalanta, Fiorentina e Toro: son tutte belle le squadre di #Mondonico. Buona Pasqua, il giornale torna in edicola martedì. Tutti gli aggiornamenti su https://t.co/kDPuvjmJzEpic.twitter.com/SAPPKOpy0K

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 1 באפריל 2018

למרות כל המחמאות מצד אלגרי, חלק מהאוהדים לא פרגן לסמי חדירה שכבש את השער השלישי' ואחרי השיוויון של מילאן חלק אף שרקו לו בוז. הקשר הגרמני כתב בחשבון בטוויטר שלו: "שמח מאוד מהניצחון ומהשער שהבקעתי. כל אלה שאמרו לי שלא הייתי מספיק מעורב בשערים במשחקים האחרונים, כדאי שתשתקו עכשיו".


שוער יובה, בופון, המשיך להחמיא לכריסטיאנו רונאלדו לקראת הקרב מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות: "כשאני יודע שאשחק מולו זה גורם לי לנדודי שינה. המשחק הזה חשוב לנו מאוד ואנחנו יודעים שלא יהיה קל. ההיסטוריה אומרים שאנחנו משחקים מול קבוצה חזקה מאיתנו שניצחה אותנו בגמר ליגת האלופות בקרדיף. במפגש כפול, לעומת גמר, לא תמיד הקבוצה המוכשרת יותר מנצחת. אם נצליח לעבור אותם זה יהיה הישג מדהים".


Very happy about this great win and my goal! And to my friends who told me I wasn‘t involved in a goal in the last games: Silenzio A special thank you to our fans for the great atmosphere tonight! FORZA JUVE! #FinoAllaFine#SK6@juventusfcpic.twitter.com/w9dvuToBHD

— Sami Khedira (@SamiKhedira) March 31, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי