רשמי: גאטוסו חתם על הארכת חוזה כמאמן מילאן עד 2021

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | מילאן, רשמי

הרוסונרי הבטיחו את עתידו של קשר העבר והמאמן בהווה לשלוש שנים נוספות לאור היכולת הטובה שהקבוצה מציגה תחתיו מאז מונה בנובמבר במקום מונטלה. ישתכר 2 מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

מילאן הודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו בשלוש שנים של מאמן הקבוצה ג'נארו גאטוסו, שיישאר במועדון לפחות עד 2021 לאחר שהגיע רק בנובמבר האחרון והצליח לייצב את המועדון מפתיחה כושלת.

החתימה כמובן קיבלה את ברכת הדרך מהמנהל המקצועי של המועדון מאסימיליאנו מיראבלי, ובמפתיע הגיעה דווקא יממה אחרי התיקו 0:0 מול היריבה העירונית אינטר. קשר העבר של הרוסונרי ישתכר לפי הדיווחים כשני מיליון יורו לעונה. גאטוסו ומיראבלי אמרו שיש להם הסכם בעל פה על הארחת חוזהו של המאמן בסן סירו ואחרי מספר שבועות של שמועות, האיטלקי בן ה-40 חתם על חוזהו החדש וימשיך במועדון עימו הוא כל כך מזוהה.

כזכור, גאטוסו שפתח את העונה כמאמן במחלקת הנוער של מילאן, מונה ב-27 בנובמבר האחרון מיד לאחר פיטוריו של וינצ'נזו מונטלה, תחתיו הקבוצה לא הצליחה להציג יכולת טובה בליגה ובליגה האירופית, זאת למרות מסע רכס עמוס בקיץ שעבר. תחת קשר העבר האגרסיבי רשמו הרוסונרי מאז מרשים של 14 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו ב-25 משחקים, בעקבותיהם טיפסה למקום השישי בליגה והגיעה עד שמינית הגמר בליגה האירופית לפני שהודחה על ידי ארסנל. 


גאטוסו במעמד החתימה על חוזהו החדש (אתר רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי