דיווח: ראיולה הציע את דונארומה לפאריס סן ז'רמן

דונארומה
דונארומה | Gettimages

"פראנס פוטבול" פרסם כי השוער בן ה-19 של מילאן הוצע לאלופת צרפת הטרייה, שבוחנת במקביל את אפשרות רכישתו של יאן אובלק מאתלטיקו

(גודל טקסט)

אחרי סאגת הארכת החוזה במילאן בשנה שעברה, האם נהיה עדים לסערה נוספת בגזרת ג'אנלואיג'י דונארומה גם בקיץ הקרוב? לפי המגזין הצרפתי "פראנס פוטבול", סוכן העל מינו ראיולה הציע את השוער הצעיר לאלופה הטרייה הצרפת, פאריס סן ז'רמן. כשלפי הדיווח, נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי מעוניין בשוער הרוסונרי.

גם דנוארומה עצמו הבהיר לאחרונה שעתידו נמצא בידיים של סוכנו ראיולה. עם זאת, המנהל המקצועי של פ.ס.ז', אנטרו הנריקה, מעדיף דווקא את יאן אובלק מאתלטיקו מדריד. סעיף השחרור של הסלובני בן ה-25 בקלוצ'ונרוס עומד על 100 מיליון יורו, אך באלופת צרפת משוכנעים שיצליחו להוריד את הסכום על ידי משא ומתן, כשהקשר הפורטוגלי המוכשר גונסאלו גדש שמושאל לוולנסיה עשוי להיכלל בעסקה.

לפי "ל'אקיפ", מועמד נוסף לחיזוק עמדת השוער בבירת צרפת הוא טיבו קורטואה. בעיתון הצרפתי דיווח שהנריקה נפגש לאחרונה בלונדון עם נציגיו של שוערה הבלגי של צ'לסי, אך בפ.ס.ז' לא אופטימיים לגבי הסיכויים שהעסקה תצא לפועל וגם השוער עצמו סיפר לאחרונה כי בכוונתו להמשיך בצ'לסי בעונה הבאה. גם אליסון הברזילאי מרומא מועמד, ערכו מוערך ב-50 מיליון יורו והוא זוכה לביקוש רב, בעיקר על ידי ליברפול.


דונארומה. היכן יהיה בעונה הבאה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי