נאפולי בטירוף: "מחכים שיובנטוס תעשה טעות נוספת"

נאפולי חוגגת על יובנטוס
נאפולי חוגגת על יובנטוס | AFP

הניצחון בטורינו בדקה ה-90 צימק את הפער בין השתיים לנקודה, אינסינייה מקווה שהאלופה תמעד בשנית. אוהדים רבים חיכו לקבוצה בשדה התעופה, סארי: "חוויה מטורפת. לא שינינו סגנון כי לא רצינו לבגוד בכדורגל שלנו"

(גודל טקסט)
הליגה האיטלקית הפכה לליגה הגדולה היחידה באירופה בה המאבק על האליפות רותח, כל זה זאת בזכות ניצחון ענק של נאפולי אמש בטורינו, 0:1 על יובנטוס משער בתוך תוספת הזמן. הפער קוצץ לנקודה אחת בלבד כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום.


ליובנטוס משחקים קשים מאשר לנאפולי עד תום העונה, בין השאר תפגוש את רומא ואינטר שטרם הבטיחו את מקומן בטופ 4. לנאפולי המשחק הכי קשה על הנייר יהיה מול פיורנטינה כבר ביום ראשון הקרוב. האם מאוריציו סארי מסוגל לקחת את האליפות מהזברות ברגע האחרון, אחרי שכבר נראה היה שהרים ידיים?


הדרמה היתה אתמול עצומה, כשבלם נאפולי קאלידו קוליבאלי הכניע את יובה ממש בדקה ה-90 ונאפולי ניצחה את יובנטוס במגרשה לראשונה אחרי תשע שנים. יובה איכזבה במשחק והייתה הקבוצה הפחות טובה. נאפולי גברה עליה בבעיטות לשער 4:12, בבעיטות למסגרת 0:4, בתיקולים מוצלחים 11:13 ובהחזקת הכדור 60 לעומת 40 אחוז. זה המשחק הראשון בסרייה A במגרשה החדש של יובנטוס בו היא לא מצליחה לרשום בעיטה אחת למסגרת.



קוליבאלי מהמם את פיאניץ' ושחקני הגברת הזקנה (AFP)


בנאפולי היה טירוף אחרי המשחק. אלפים חיכו לקבוצה בשדה התעופה עם חזרתה מטורינו והעיר הוארה בזיקוקים ובאמצעי לחימה אחרים לאחר הניצחון, כשבין השאר נערכה תהלוכת אופנועים שחצתה את העיר כאות לניצחון. כמובן שגם העיתונאים באיטליה יצאו מגדרם: "איזה מבחן!" זעק ה"גאזטה דלו ספורט". העיתון העניק רק 4.5 לאלגרי על ניהול המשחק ו-7 לסארי. קוליבאלי זכה למצטיין עם ציון 8.


מאמן נאפולי, מאוריציו סארי, אמר: "זה נפלא. כל העיר בטירוף חושים. לא ניסינו לשנות את סגנון המשחק שלנו מול יובה בגלל שזו הייתה בגידה בכדורגל שהביא אותנו למצב הזה. זה לא היה משחק מושלם, אבל אם היינו מגבירים את הקצב היינו מסיימים את המשחק הזה יותר מוקדם. המטרה הייתה לאלץ את יובנטוס לשחק רק על מתפרצות. עד כה אני נהנה. האוהדים שלנו חווים חוויה מטורפת, אבל צריך להיות עם ראש נקי ולדעת שזה ניצחון אחד ויש עוד ארבעה משחקים. אחרי שש זכיות של יובה יש להם כוח והרתעה, אבל הם גם הקבוצה שכולם רוצים לנצח ואולי זה יעבוד לטובתנו".

Ecco la prima pagina della Gazzetta di oggi!
⚽ Napoli, è qui la testa!
⚽ Inter, Icardi-Perisic braccano le romane
⚽ Tensione Milan, Euro sorpasso dell'Atalanta pic.twitter.com/er8rHapJAN

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 23 באפריל 2018

גיבור הערב קאלידו קוליבאלי הוסיף: "זה השער הכי חשוב בקריירה שלי. ניצחנו כי רצינו לנצח ושיחקנו כדי לנצח. נותרו ארבעה משחקים לסיום העונה ונהיה חייבים לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו, אבל זה לא תלוי רק בנו". דייגו מראדונה, כוכב העל של הקבוצה בעבר הצטלם עם החולצה של קוליבאלי.


לורנצו אינסינייה אמר: "נאפולי ניצחה כי שיחקנו כמו קבוצה מאוחדת. זה עדיין קשה עבורנו לזכות בתואר כי אנחנו מחכים עכשיו שיובנטוס תעשה טעות אחת נוספת ולנו אין את הפריבילגיה לטעות".


️ Maradona : " Dans nos cœurs on a tous un rêve, merci Koulibaly ! " #Napolipic.twitter.com/bSADCWcIvb

— SSC Napoli France (@NapoliCFrance) 22 באפריל 2018

יובה ספגה עוד מכה כאשר הבלם ג'ורג'יו קייליני דרך בצורה לא טובה על רגל שמאלית, נפצע בקרסול וכנראה יושבת לתקופה ארוכה. הוא לבטח לא ישחק נגד אינטר במשחק הליגה הבא ב"סאן סירו", אך מאסימילאנו אלגרי לא מודאג: "יש לנו עדיין יתרון של נקודה במקום הראשון. האמת שזה היה משחק גרוע מצד שתי הקבוצות. היינו צריכים להיזהר יותר בסיום ולא לתת לנאפולי לכבוש אחרי מצב נייח. הם לחצו אותנו טוב כל המשחק ואנחנו לא היינו טובים בהחזקת הכדור.


"החלפתי את פאולו דיבאלה כי הייתי זקוק לכיסוי רחב יותר באגפים והייתי זקוק לחיזוק פיזי ולכן הכנסתי את מריו מנדזוקיץ'. המשחק נגד אינטר יכול להיות מכריע לזכייה לאליפות, כי אם ננצח זו תהיה מקדמה פסיכולוגית חשובה", הוסיף אלגרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי