"יובנטוס ד'איטליה": הגברת הזקנה חוגגת גביע והיסטוריה

יובנטוס חוגגת דאבל
יובנטוס חוגגת דאבל | AFP

הביאנקונרי ניצחו 0:4 בגמר את מילאן והם בדרך לכמה שיאים בלתי נתפסים. אלגרי: "יש לנו זכות לחגוג". בנעטיה הודה: "אחרי הטעות מול נאפולי רציתי להקיא עשרה ימים". גאטוסו רמז שדונארומה עשוי לעזוב. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
יובנטוס זכתה אתמול (רביעי) בגביע האיטלקי אחרי שמחצה 0:4 את מילאן בגמר וצפויה להשלים בימים הקרובים (אם תנצח את רומא) דאבל רביעי ברציפות, ותהיה הראשונה לעשות זאת בהיסטוריה של הכדורגל האיטלקי. היא גם השישית בהיסטוריה בחמש הליגות הגדולות שמניפה ארבע פעמים ברציפות את הגביע.


"גאזטה דלו ספורט" כתב: "יובנטוס ד'איטליה", כפראפרזה על הג'ירו ד'איטליה. "מילאן שיחקה טוב שעה אחת ואז שתי טעויות סנסציוניות של ג'יג'י דונארומה הביאו להפסד". "קוריירה דלו ספורט" כתב: "הכל שלהם", עם תמונה של שחקני יובנטוס חוגגים.


לראשונה בתולדות המועדון, יובנטוס זכתה בגביע האיטלקי מבלי לספוג אפילו שער אחד בכל שלבי המפעל: חמישה משחקים, חמש רשתות נקיות. המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר בסיום: "השחקנים נתנו משחק נהדר. מילאן הפגינה משחק טוב במחצית הראשונה, אבל היינו עדיפים. אמרתי לשחקנים שיהיה עליהם לתת יותר מעצמם כדי להסב אושר לאוהדים. קוואדרדו, כמו תמיד, פיזר עלי ספריי קצף, אך הם הרוויחו את הזכות לחגוג כך ביושר. כעת ננסה להבטיח את האליפות".


הבלם מהדי בנעטיה שכיפר עם צמד על הטעות מול נאפולי חגג: "אני שמח לראות את האוהדים שלנו מאושרים. לאחר הטעות שביצעתי נגד קוליבאלי כולם קטלו אותי ואמרו שאני חסר תועלת. לאחר הטעות ההיא, הרגשתי רצון להקיא במשך עשרה ימים, אבל למזלנו הצלחנו לתקן את הטעות בליגה. השחקנים תמכו בי. אשמח אם נסגור את הסיפור נגד רומא".

Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
Juve d'Italia, quarta coppa consecutiva #juvemilan ✍️ Il tacco di Max, le mani di Gigio ⚽ Caos diritti TV, il giudice boccia il bando ⚽ Seconde squadre, si parte davvero #Giro101 oggi battaglia sull'Etna
E molto altro! pic.twitter.com/IWhX3ognuK

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) May 10, 2018

במילאן לעומת זאת אכזבה גדולה אחרי התבוסה. המאמן ג'נארו גאטוסו אמר: "הדבר הכי רע הוא שאכזבנו את האוהדים. אנו לוקחים את האחריות, אבל צריך להרים את הראש. כעת עלינו להציג שני משחקים גדולים כדי להגיע לליגה האירופית".


גאטוסו רמז שהשוער ג'יאנלואיג'י דונארומה כנראה יימכר בקיץ אחרי שפורסם שפאריס סן ז'רמן וריאל מדריד רוצות אותו כשאמר: "המועדון יחליט אם למכור את דונארומה ולא אני. כרגע הוא שוער מילאן והשאר תלוי במועדון". השוער חתם עד 2021, אבל עתידו בקבוצה לא ברור אחרי שפפה ריינה הוחתם מנאפולי לעונה הבאה. דונארומה שיחק בכל 36 המשחקים בליגה וספג 40 שערים.

| Rino Gattuso reflected on the #TIMCup Final. Read the best quotes from the boss ➡ https://t.co/c76qti3BT8pic.twitter.com/nsGGHVc9OH

— AC Milan (@acmilan) May 9, 2018



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי