צפו בתקציר: אינטר באלופות אחרי מהפך ו-2:3 פסיכי על לאציו

אינטר
אינטר | האתר הרשמי

אינזאגי ושחקניו הובילו 1:2 בדקה ה-77, אך ספגו פעמיים ופספסו הזדמנות נדירה להגיע למפעל אחרי למעלה מעשור. מילאן דרסה את פיורנטינה 1:5 והשיגה כרטיס לבתים של האירופית, נאפולי הורידה את קורטונה

קבוצות: לאציו
(גודל טקסט)

המחזור ה-38 והאחרון בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם תשעה משחקים והרבה דרמה. נכון שהאלופה כבר ידועה – זוהי יובנטוס שעשתה זאת שבע שנים ברציפות – אך רק כעת, בתום דרמה מטורפת, נקבע שאינטר תשחק בליגת האלופות אחר מהפך ו-2:3 אדיר על לאציו באולימפיקו.


עוד נקבע הערב שהיורדת השלישית לצד ורונה ובנבנטו היא קורטונה שנוצחה 2:1 אצל נאפולי. מילאן דרסה את פיורנטינה 1:5 והבטיחה מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית, אטאלנטה תהיה במוקדמות המפעל למרות הפסד 1:0 אצל קליארי וספאל נשארה בליגה עם 1:3 גדול על סמפדוריה.


ליגת האלופות: יובנטוס, נאפולי, רומא, אינטר.

ליגה אירופית: לאציו, מילאן, אטאלנטה.

יורדות: בנבנטו, ורונה, קרוטונה.

 

 לאציו – אינטר 3:2
בתום דרמה יוצאת דופן באולימפיקו, אינטר עלתה ללליגת האלופות לראשונה אחרי שש שנים. המילאנזים הגיעו לאולימפיקו בידיעה שרק ניצחון ישלים מהפך אדיר ויעניק להם את המקום במפעל היוקרתי, כשלאציו מנגד הייתה זקוקה לנקודה. 

אינטר הוכיחה המון אופי אחרי שפיגרה 2:1 בדקה ה-78 ובסיום השיגה את הניצחון והקדימה את יריבתה במאבק על המקום הרביעי בזכות יתרון במאזן הפנימי ביניהן.


È FINITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #LAZIOINTER 2-3!!!!

SIAMO TORNATI, #INTERISHERE!!!!!! ⚫️⚫️⚫️ #FORZAINTER!!!!! pic.twitter.com/f7lmypxTFD

— Inter (@Inter) May 20, 2018


 כ

בר אחרי תשע דקות לאציו עלתה ליתרון. אדם מארושיץ' בעט כדור שפגע בגופו של איבן פרישיץ' וחדר לרשת. בדקה ה-29 אינטר השוותה ל-1:1 הודות לדחיקה מקרוב של דנילו ד'אמברוסיו. פליפה אנדרסון מצא את הרשת (41) והוריד את החבורה של אינזאגי להפסקה ביתרון. 12 דקות לסיום החל הקמאבק של הארוחת כשמאורו איקרדי דייק מהנקודה הלבנה וסאנד לוליץ' הורחק. החלוץ כבש את שערו ה-29 העונה בליגה האיטלקית והשתווה לצ'ירו אימבילה בפסגת טבלת הכובשים. שלוש דקות בלבד עברו והרגע הגדול של המשחק הגיע. מתיאס וסנו התרומם מעל כולם ונגח את השער ששלח את אינטר לליגת האלופות ואת לאציו לליגה האירופית.



נאפולי קורטונה 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
סגנית האלופה, שאיבדה כל סיכוי לזכות בתואר ולמעשה סיימה את העונה, לא התחשבה ברצונות של האורחת וניצחה 1:2 משערים של ארקדיוש מיליק (23) וחוסה קאייחון (32). קורטונה, שחלמה על הישארות דרמטית בסרייה א', הייתה זקוקה קודם כל לניצחון ולאחר מכן לאיבוד נקודות של ספאל, אך היא ספגה שני שערים בשלב מוקדם ולא עשתה את העבודה. מרקו טומינלו הצליח רק לצמק (90) וקורטונה נפרדה מהליגה הבכירה אחרי שנתיים.


מילאן – פיורנטינה 1:5 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הרוסונרי סיימו את העונה במקום השישי והבטיחו את מקומם בשלב הבתים של הליגה האירופית. האורחת, שהגיעה למשחק עם סיכוי קלוש לעקוף את אטאלנטה ולהשיג כרטיס לאירופה, סיימה עונה מאכזבת רק במקום השמיני. הקאן צ'להאנולו (23), פטריק קוטרונה (42 ו-59), ניקולה קאליניץ' (50) וג'אקומו בונאבנטורה (76) מחקו יתרון של ג'ובאני סימאונה (20) וסיימו עונה די חמוצה עם טעם של עוד.


#weareateam ❤️#MilanFiorentinapic.twitter.com/9MAv5XTQ6v

— AC Milan (@acmilan) May 20, 2018


ספאל – סמפדוריה 1:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

המארחת ידעה שבשל הפרש השערים העדיף שלה ניצחון ישאיר אותה כמעט בוודאות בסרייה א' והיא אכן עשתה את העבודה ולא נאלצה להסתכל לעבר התוצאות במגרשים האחרים. צמד של מירקו אנטנוצ'י (5 פנדל ו-53) ושער של אלברטו גראסי (50) הבטיחו הישארות עם ניצחון מרשים. דויד קונאק צימק לסמפדוריה (66), ג'יאנלוקה קפרארי הורחק (33).

 

תוצאות נוספות:
ססואולו – רומא 1:0
לרומא: ג'יאנלוקה פגולו עצמי (45)


אודינזה בולוניה 0:1

לאודינזה: סקו פופאנה (30)


קייבו – בנבנטו 0:1

לקייבו: רוברטו אינגלסה (50)


⏱ 6️⃣7️⃣
Milik ⚽️
Mertens

⚽️ #NapoliCrotone 2-0
#SerieA
#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/8mGQryGv0h

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) May 20, 2018


קליארי – אטאלנטה 0:1

לקליארי: לוקה קפיטלי (87)
 


המחזור החל כבר אתמול בניצחון ביתי של יובנטוס 1:2 על ורונה ומוקדם יותר היום גברה טורינו 1:2 בחוץ על גנואה. יאגו פאלקה (30) ודניאלה באזלי (58) העלו את האורחים למקום ה-11 עם 44 נקודות, טורינו תסיים את העונה במקום העשירי עם 51 נקודות למרות שער מצמק של גוראן פאנדב בדקה ה-82. בדקה ה-83 האורחים אף נותרו בעשרה שחקנים בעקבות הרחקת כריסטיאן אנסאלדי, אך כאמור שמרו על היתרון ושלוש הנקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי