רשמי: אנצ'לוטי יאמן את נאפולי, סארי בדרך לצ'לסי?

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

הנשיא דה לאורנטיס פרסם הודעת פרידה ממאמנו בשלוש השנים האחרונות, שכעת הופך למועמד המוביל אם קונטה אכן יפוטר מהבלוז: "יצר סגנון שכולם העריצו". מחליפו כבר מונה והוצג רשמית, ישוב לאיטליה כעבור 9 שנים

(גודל טקסט)
לפני שעות אחדות פורסם ב "סקיי ספורט" על כך שקרלו אנצ'לוטי ישוב לכדורגל האיטלקי ויאמן את נאפולי, הערב מועדונו הבא די אישר את הפרטים כשתחילה פרסם הודעת תודה למאוריציו סארי, שכעת הופך למועמד המוביל להחליף את אנטוניו קונטה בצ'לסי, בהנחה שהאחרון יפוטר כפי שטוענים בממלכה מזה תקופה ארוכה, וזמן קצר לאחר מכן הכריז על מינוי אנצ'לוטי.


"אני רוצה להודות לסארי על מסירותו הרבה לנאפולי ועל כך שאפשר לעיר ולאוהדי הקבוצה בכל רחבי העולם לשמוח. הוא יצר סגנון כדורגל שבכל מקום וכולם העריצו", כתב הנשיא אורליו דה לאורנטיס לאוהדים.


באיטליה טוענים כי סארי טרם החליט על עתידו ולא מן הנמנע שמבחינתו היה ממשיך בנאפולי לעונה רביעית, אך הפגישה בת השלוש-ארבע שעות שערך אתמול נשיא הקבוצה עם קרלו אנצ'לוטי הובילה להחלטה לסיים את ההתקשרות, כך לפי התקשורת בארץ המגף. לא מן הנמנע גם שסארי יישב בבית בעונה הקרובה, אם צ'לסי לא תבחר למנותו. אופציה נוספת היא לעבור לרוסיה ולאמן את זניט, שנפרדה לאחרונה מרוברטו מנצ'יני שעזב לטובת הנבחרת האיטלקית.

Benvenuto Carlo ! #ADLpic.twitter.com/jKX9DxmxXa

— AurelioDeLaurentiis (@ADeLaurentiis) May 23, 2018

באשר לאנצ'לוטי, ב"סקיי" פורסם כבר בשעות הצהריים על כך שהוא ישתכר כ-6.5 מיליון יורו לעונה בחוזה לשנתיים, ייתכן שבמקור חתם אפילו לשלוש, בשלב זה לא נמסרו פרטים. מועדונו האחרון של האיטלקי בן ה-58 היה באיירן מינכן, אך מאז פיטוריו בספטמבר 2017 הוא חיכה להצעה הבאה. לאיטליה הוא חוזר תשע שנים אחרי שנפרד ממילאן, איתה זכה בליגת האלופות כפי שעשה גם עם ריאל מדריד. בין השאר זכה באליפויות עם הרוסונרי, עם צ'לסי, פ.ס.ז' וכמובן באיירן.



סארי. הפגישה עם אנצ'לוטי הובילה את נשיא נאפולי לבחור בפרידה (Gettyimages)



סארי ונאפולי סיימו את העונה כידוע במקום השני בסרייה A, השיגו שיא מועדון של 91 נקודות שעדיין לא הספיק למנוע מיובנטוס אליפות שביעית ברציפות. הוא גם המאמן הראשון שעבר את רף 90 הנקודות מבלי לזכות בסקודטו. סארי בן ה-59 הגיע ב-2015 מאמפולי ולו ממוצע של 2.16 נקודות למשחק בתקופתו בנאפולי, 98 ניצחונות, 25 תוצאות תיקו ו-25 הפסדים. הקבוצה הבקיעה לא פחות מ-318 שערים לעומת 143 ספיגות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי