עושים שוק: אתלטיקו מדריד הודיעה על צירוף תומא למאר

תומא למאר
תומא למאר | AFP

קשר מונאקו מצטרף לקולצ'ונרוס, לפי דיווחים ראשוניים תמורת 65 מיליון יורו וגם: קלייברט הצעיר ישחק ברומא, פרדי ליונברג חוזר לארסנל, ורדי חתם בנאפולי והמאבק על שירותיו של קייסה

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)
בזמן שרוב הנבחרות כבר סיימו את משחקי ההכנה לפני המונדיאל שייפתח עוד יומיים, במועדונים ברחבי אירופה עוסקים בעיקר בחיזוק הסגלים לעונה הבאה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, הדיווחים וההעברות הרשמיות.


רשמי
* אתלטיקו מדריד ומונאקו הודיעו בצוותא על העברתו של קשר הקבוצה מהנסיכות ונבחרת צרפת, תומא למאר. על פי ההודעה, בימים הקרובים הצדדים יסכמו את פרטי ההעברה והוא יעבור לקולצ'ונרוס ויחתום רשמית ככל הנראה לאחר המונדיאל. למאר בן ה-22 הוא קשר כנף שמאל שבחודשים האחרונים הוזכר כמועמד בעיקר לליברפול ולארסנל, אך נחשב לאחד השחקנים המבוקשים ביותר. לפי דיווחים ראשוניים בנושא, סכום מכירתו כ-65 מיליון יורו.

Preliminary agreement with @AS_Monaco_EN over the transfer of Thomas Lemar
https://t.co/WwsvqzPsfq#AúpaAtletipic.twitter.com/NnUwAPLCCC

— Atlético de Madrid (@atletienglish) June 12, 2018

* חלוץ וולברהמפטון שחתם רק לפני ימים בודדים בקבוצה בניק אפובה הושאל לסטוק מהצ'מפיונשיפ לחצי עונה עם כוונה להחתימו כשחקן הקבוצה בינואר.

#WelcomeAfobe

Stoke City are delighted to announce the signing of @Wolves striker Benik Afobe

The 25-year-old striker has moved to the bet365 Stadium on a six-month loan but with an obligation to purchase him for an undisclosed fee in January

https://t.co/m3OlyfxJuH#SCFCpic.twitter.com/CoHv85EAL4

— Stoke City FC (@stokecity) June 12, 2018

* רד בול לייפציג הודיעה על צירופו של המגן השמאלי מרסלו סראצ'י האורוגוואי, שנרכש מריבר פלייט.

DONE DEAL Uruguayan full back Marcelo #Saracchi has joined #DieRotenBullen from @CARPoficial, signing a 5-year contract until 2023.

Welcome to Leipzig! ⚪ pic.twitter.com/PcsqTqR73n

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) June 12, 2018

* ג'וש מרפי (23) עזב את נוריץ' לראשונה בחייו לאחר שהצטרף למועדון בגיל 11 וחתם בקארדיף סיטי שתשחק העונה בפרמיירליג.


* גנט החתימה לארבע שנים את הבלם האוקריאני איגור פלסטון (27) ששיחק בשנתיים האחרונות בלודוגורץ הבולגרית.

 

Josh Murphy has joined Cardiff City. #ncfc

Full story https://t.co/hrEi1fphWipic.twitter.com/xlC5pDuw0p

— Norwich City FC (@NorwichCityFC) 12 ביוני 2018


* נאפולי הודיעה על החתמתו של חלוץ בולוניה, סימונה ורדי, לחמש שנים. ורדי בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של מילאן ושיחק גם בטורינו, קארפי, אמפולי ואייבר הספרדית.


✍️ Ufficializzato l'acquisto di Simone #Verdi ➡️ https://t.co/Pkv6xIjF8X#WelcomeVerdi#ForzaNapoliSemprepic.twitter.com/B2NJefl1q7

— Official SSC Napoli (@sscnapoli) 11 ביוני 2018

* ג'סטין קלייברט נחת ברומא לקראת מעברו לקבוצה, שתרכוש אותו מאייאקס תמורת 18 מיליון יורו בנוסף לעוד חמישה מיליון יורו בסעיפים משתנים. הג'אלורוסי פרסמו ברשתות החברתיות שההולנדי הצעיר הגיע בלילה לבירת איטליה, צולם עם צעיף הקבוצה וחתם לאוהדים.


Justin Kluivert has landed in Rome… pic.twitter.com/pZiTsSVnQy

— AS Roma English (@ASRomaEN) 11 ביוני 2018

* החלוץ ג'רארד מורנו חתם לחמש עונות בוויאריאל, ששילמה עבורו לאספניול את סעיף השחרור שלו, שעמד על 20 מיליון יורו.


¡¡¡Sí, sí, sí, @GerardMoreno9 ya está aquí ! ¡Vamoooooos ! https://t.co/5pey0RZ53jpic.twitter.com/BjrxfEyrcq

— Villarreal CF (@VillarrealCF) June 12, 2018

* כוכב העבר של ארסנל, פרדי ליונברג, מונה למאמן הקבוצה עד גיל 23 של התותחנים. השבדי חוזר למחלקת הנוער של המועדון אחרי עונה אחת כעוזר מאמן בוולפסבורג.


Welcome home, @freddie  https://t.co/2Js4IGKmBF

— Arsenal FC (@Arsenal) June 12, 2018

* קשר נבחרת שבדיה סבסטיאן לארסון (33) עזב את הכדורגל האנגלי אחרי 17 שנה וחזר הביתה לא.י.ק סולנה, סגנית האלופה. לארסון שיחק אשתקד בהאל סיטי.


שמועות
* מאמן נבחרת צרפת, דידייה דשאן, רמז לעתידו של חלוץ הנבחרת אנטואן גריזמן כשאמר: "מה שאני יודע הוא שגריזמן לא יעזוב את הליגה הספרדית", כך שהאפשרויות הן שיישאר באתלטיקו מדריד או יעבור לברצלונה. החלוץ עצמו אמר שירצה להכריע את עתידו לפני המונדיאל, ואם יעמוד בדבריו, הסאגה תיגמר בימים הקרובים.


* באנגליה מדווחים שליברפול עשויה לרכוש את אליסון מרומא תמורת 57 מיליון לשי"ט, סכום שיא עבור שוער. על פי הפרסומים, שוער נבחרת ברזיל שואף להגיע לקבל החלטה לגבי עתידו לפני פתיחת המונדיאל.


* דשאן התייחס גם למעבר שלא יצא לפועל של נביל פקיר לליברפול: "זה לא מצב נוח עבורי, אבל היה ברור שזה יהיה כך".


* האתר OK DIARIO פרסם שריאל מדריד ופאריס סן ז'רמן מתחרות על החתמתו של קשרה האחורי של צ'לסי, אנגולו קאנטה


* "הסאן" מדווח שמנג'ר אברטון מרקו סילבה הודיע לווין רוני שהוא מוותר עליו, ושהחלוץ האנגלי סיכם לשלוש שנים בדי.סי. יונייטד. העברתו לקבוצה התעכבה אחרי שסאם אלרדייס פוטר מאברטון ורוני קיווה שיוכל להמשיך.



רוני. גם סילבה ויתר עליו (Gettyimages)


* "גארדיין" פרסם שליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ונאפולי רוצות את קשר פיורנטינה פדריקו קייסה שמחירו 62 מיליון ליש"ט. אינטר רוצה את השחקן אף היא ומוכנה להעביר כמה שחקנים לויולה במקומו וביניהם המגן האיטלקי פדריקו ולייטי בן ה-19, המגן השמאלי הברזילאי דלברט והחלוץ הצרפתי בן ה-19 יאן קארמוה.


* חלוץ העבר פיליפו אינזאגי הגיע היום למתחם האימונים של בולוניה ונראה שביממה הקרובה הוא יוצג רשמית כמאמן הקבוצה.


* דיווחים באנגליה שמאוריציו סארי מתקרב לחתימה בצ'לסי, שעדיין לא הודיעה מצידה על פיטוריו של המנג'ר הנוכחי אנטוניו קונטה. לפי אחד הדיווחים, סארי אמור להחליט על עתידו של אלברו מוראטה, עשוי לרכוש את גונסלו היגוואין ועוד החלטות חשובות.


* נראה שהעונה האישית הנהדרת של סימאונה זאזה לא נעלמה מעיניהן של מספר קבוצות באיטליה. על פי דיווחים בארץ המגף, חלוצה של ולנסיה שכבש 13 שערים העונה בלה-ליגה מבוקש על ידי מילאן טורינו וסמפדוריה ומחירו ינוע סביב 25 מליון יורו. הגעתו הצפויה של חלוצה של אתלטיקו מדריד קווין גאמיירו למאסטייה עשויה להאיץ את המהלך. 


זאזה. מבוקש בארצו
סימונה זאזה. מבוקש בארצו (AFP)


* שוער קלן, טימו הורן, מועמד לחתום בברצלונה לפי "מונדו דפורטיבו". הוא חתום בקבוצה הגרמנית עד 2023 בקלן ומחירו עומד על 10 מיליון יורו.


* בלם באיירן מינכן, ג'רום בואטנג, מועמד ליובנטוס, כשגם מנצ'סטר סיטי וארסנל רוצות אותו. הוא עשוי להחליף את מהדי בנעטיה אם זה יעזוב את יובה. הגברת הזקנה רוצה גם את ז'ואאו קנסלו מולנסיה. לעומתם, מרקו פיאצה הקרואטי עשוי לעזוב לפיורנטינה.


* קרסנודר הרוסית מציעה 12 מיליון יורו על הקשר ההגנתי של נבחרת קולומביה, חואן קינטרו, ששיחק בעונה החולפת בריבר פלייט.


* בורנמות' רוצה את הקשר הקולומביאני של לבאנטה, ג'פרסון לרמה, תמורת 18 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי