משעמם זה לא יהיה: רונאלדו מביא איתו ווינריות ליובנטוס

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

למרות שקיבל במדריד מעמד של אליל, הכוכב הפורטוגלי בחר על דעת עצמו לחקור מקומות חדשים וקבוצות חדשות, ורק דברים טובים יכולים לצמוח מזה. דני דבורין על העונה האירופית שהולכת להיות לגברת הזקנה עם CR7

(גודל טקסט)

עם החתמתו של כריסטאנו רונאלדו לשורותיה, הופכת יובנטוס למועמדת משמעותית ביותר לזכייה בליגת האלופות בכדורגל בעונת 2018/19. הרי רונאלדו הוא הווינר הגדול שיכול להעניק לגברת הזקנה את אותו משהו ההופך קבוצה טובה מאוד באירופה, לקבוצה גדולה מאוד. קבוצה שסיכוייה להניף את גביע האלופות השתפרו כנראה בצורה קיצונית.

המעניין הוא שבשעה שכריסטאנו עוזב את ריאל מדריד ומגיע לטורינו כדי ללבוש את מדי הזברה המפורסמים, מי שלא יהיה שם העונה הוא שוערה הוותיק של יובה. ג'יג'י בופון הקדים ועבר לפאריס סן ז'רמן, ולכן עתה יכול להיווצר מצב פרדוקסלי: דווקא בופון, החושק בגביע האלופות, יראה אותו בתום העונה נוחת בארון הגביעים של היובנטיני בעוד שהוא נמצא בקבוצה אחרת. הערכה זו כלל אינה דמיונית – ומעניין מה אז יאמר השוער, שמשך שנים כה רבות היה לסמלה של יובנטוס.

אבל המעבר הסנסציוני הוא כמובן לא של בופון לפאריס, אלא של רונאלדו לטורינו. כריסטיאנו היה מלך הכדורגל של ריאל מדריד, בדיוק כפי שהיה אצלה בזמנו אלפרדו די-סטפאנו. מכאן שההחלטה לבצע צעד שכזה היא באמת היסטורית.

רונאלדו עם בופון. דווקא עכשיו הגביע יגיע לטורינו? (Gettyimages)
רונאלדו עם בופון. דווקא עכשיו הגביע יגיע לטורינו? (Gettyimages)

כריסטיאנו אינו נער צעיר המחליט סתם כך לחפש את מזלו במקום חדש. בדעתו לרשום פרק חדש ומזהיר, והפעם בקבוצה אחרת במדינה אחרת. אני יכול רק להעריך שהחלוץ הנפלא הזה ינחת במגרשה של יובנטוס אמביציוני ורעב להוכיח לעולם שעדיין ביכולתו להתמודד עם אתגרים גדולים. עבורו זהו עוד מבחן שעיני רבים יצפו בו בסקרנות.

מן המפורסמות שההגנות בליגה האיטלקית צפופות, מאורגנות ומיומנות יותר מאשר בכל ליגה אחרת ביבשת. על רונאלדו להכניע אותן, ובמקביל להעניק ליובה את האקסטרה לו היא זקוקה בליגת האלופות. הוא כבר אהוב על אוהדיה של הקבוצה ויזכה שם לחיבוק חם ואוהד. ואיך אומרים: משעמם בטח לא יהיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי