רונאלדו: שחקנים בגילי הולכים לקטאר או לסין, אני שונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

הכוכב הוצג רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית ודיבר על המעבר הגדול של הקיץ: "לא עצוב שעזבתי את ריאל מדריד" מסי: "בסוף נראה מי יותר טוב". ליגת האלופות: "מקווה להביא את המזל למועדון"

(גודל טקסט)
בעיתוי מושלם, יום אחרי סיום גביע העולם, כל הזרקורים מופנים לעבר כריסטיאנו רונאלדו שהוצג הערב (שני) בטורינו כשחקנה החדש של יובנטוס. כבר אתמול הפורטוגלי הגיע לעיר, ממש באמצע גמר המונדיאל, כשנחת עם מטוסו הפרטי כדי לא לבלוט ולהימנע מהתנפלות של עיתונאים ואוהדים עליו. איתו הגיעו חברתו ג'ורג'ינה רודריגס, אמו מאריה דולורוס וכן בנו הגדול כריסטיאנו ג'וניור.



במסיבת העיתונאים התייחס רונאלדו לסיבה שבחר דווקא ביובנטוס: "יובנטוס אחד המועדונים הגדולים בעולם. חשבתי על זה הרבה זמן אבל זו הייתה החלטה קלה להצטרף למועדון הטוב באיטליה. יש פה נשיא נהדר ומאמן נהדר. זה צעד חשוב מאוד בקריירה שלי".



העזיבה שלו את ריאל מדריד: "אני לא עצוב, אני פה כי זה אתגר חדש לקריירה שלי. שחקנים בגיל שלי הולכים לקטאר או סין ואני מכבד את זה, משמח אותי להגיע למועדון כל כך גדול ואני אסיר תודה ליובנטוס שנתנה לי הזדמנות כזאת. אלה היו תשע שנים נוצצות בריאל מדריד ואני מודה לאוהדים. אבל אני רוצה להקדיש את עצמי לפרק החדש בחיים שלי. אני לא יכול לחכות לשחק. יש לי המון מוטיבציה ואני ממוקד מאוד במטרה להראות שאני שחקן ברמה הגבוהה ביותר ואעבוד קשה. יש לי הרבה שאיפות ואני אוהב אתגרים. לא אוהב להישאר באזור הנוחות. אחרי מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, אני רוצה לעשות היסטוריה ביובנטוס".



האתגר במעבר לליגה חדשה: "אני אוהב אתגרים ואני יודע שזה אחד קשה כי זאת ליגה מאוד טקטית. אני רוצה לחוות דברים חדשים ואני יודע שזה קשה, אבל תמיד היו לי אתגרים יפים בחיים. אני לא אוהב לנוח על זרי הדפנה, אני אוהב לעבוד קשה כדי להמשיך ולהצליח עוד. אני בטוח שהכל יהיה מוצלח כי אני מתאמן, עובד קשה ונותן את הכי טוב שלי. בגלל זה אני רגוע ובטוח בעצמי".



רונאלדו. ממוקד במטרה (יובנטוס, רשמי)


ליגת האלופות: "אני יודע שכל מועדון רוצה לזכות בליגת האלופות וכמו שאמרתי, אנחנו נילחם על זה. לא רק על ליגת האלופות אלא גם על האליפות וכל התארים. אנחנו חיביים להיות רגועים ומרוכזים כי לא קל לזכות בליגת האלופות. יובנטוס הגיעה קרוב מאוד אבל הגמרים תמיד בלתי צפויים. אני אעשה הכל כדי לעזור. מקווה שאביא מזל למועדון הזה".


האוהדים שמחאו לי כפיים אחרי המספרת בחצי הגמר וקבלת הפנים:
"זה היה רגע יפה, זה נותן לי את המוטיבציה להתחיל במועדון. הם קיבלו אותי יפה מאוד ואני מקווה שאצליח להחזיר להם על כך כשאשחק בשבילם ואני מודה להם מאוד".


האם החליט לעבור ליובנטוס אחרי גמר ליגת האלופות: "לא החלטתי אז לעבור ליובנטוס ולא יכולתי לחשוב על זה, אבל זה קרה תודות לנשיא ולהנהלה שחשבה עליי. אני גאה להיות פה ובדרך שהגעתי לפה. אני שונה מכל השחקנים האחרים שחושבים שהקריירה נגמרת בגיל שלי. אני באמת רוצה להראות שאני לא כמו כל האחרים וזה רגע מרגש בשבילי למועדון כזה כי אני לא בן 23, אני בן 33".




רונאלדו מודה לאוהדי יובנטוס אחרי המספרת. רוצה להחזיר להם (AFP)


 

אם היו לו עוד הצעות: "האמת שהיא הייתה ההצעה היחידה".

האם החלטת מה יהיה המשחק הראשון שלך: "כבר נפגשתי עם מסימילאנו אלגרי. אני אתחיל את האימונים ב-30 ואני אשמח לשחק במשחק הראשון של העונה ב-12 באוגוסט".

אם יחזור לספורטינג יום אחד: "ספורטינג תמיד בלב שלי, אבל אני רוצה לעשות היסטוריה ביובנטוס".

זכייה בכדור הזהב: "כדור הזהב לא אופציה, חשבתי על אחד יותר, אבל לא שניים או שלושה ולא חושב על זה עכשיו. כמובן שאני רוצה לזכות ולהיות הטוב ביותר. מי יודע, אולי אזכה שוב אם הכל יילך כמו שצריך. דברים קורים באופן טבעי. היה קשה לזכות בזה במנצ'סטר ובמדריד. נראה".


 

מה יובנטוס תיתן לו: "היא נתנה לי הזדמנות נפלאה ואני אסיר תודה. הם העריכו את הכדורגל שאני משחק ואת הסגנון שלי. יובנטוס יכולה להצליח מאוד בזירה המקומית ואני מאוד גאה להיות פה ושהם התעניינו בי. אני מקווה לענות על המגרש, זה המקסימום שאני יכול לעשות ואני מקווה שאוכל ללהעלות אותה לרמה גבוהה יותר".


 

רונאלדו. אסיר תודה על ההזדמנות (Gettyimages)

 

איך זה להיות כריסטיאנו רונאלדו: "כמו שאמרתי קודם, זה אתגר מתמשך. לא באתי לפה לחופשה. אני רוצה להוות דוגמא לא רק כשחקן, אלא כאדם. רוצה לעבוד קשה, לעזור לצעירים ואני לא חשוב שאני משתנה, אני אהיה עצמי. אני חושב שזה רגע נוצץ בקריירה שלי ואני מקווה שהאוהדים יהיו מרוצים. אעבוד עם הקבוצה והקבוצה איתי בשביל עוד תארים".


 

העובדה קרלו אנצ'לוטי יאמן בליגה האיטלקית: "לא דיברתי איתו עדיין, אבל אהבתי לעבוד איתו אנחנו לא עובדים יחד שוב. פעם הבאה שניפגש נהיה יריבים, אבל נהנתי לעבוד איתו ואשמח לראות אותו שוב". 



היריבות עם ליאו מסי: "כמובן שאנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים, זה האתגר שלנו. להיות הטובבים ביותר. אתגר מעניין מאוד לדעתי. כולם דמברים על היריבות שלי עם מסי, אבל כולם נלחמים עבור המועדון שלהם ובסופו של דבר נראה מי הטוב ביותר".


EU ESTOU AQUI. @Cristiano is here. #CR7JUVEpic.twitter.com/YBkJjnDvAf

— JuventusFC (@juventusfcen) July 16, 2018

השינוי בחיים: "אני מרגיש נהדר עבורי זה עוד אתגר ואני אוהב אתגרים. אני אהיה מוכן. יובנטוס מוכנה. הגיל לא חשוב. אני מרגיש טוב ועם מוטיבציה. אעשה את הטוב ביותר שלי כמו תמיד ואני מצפה להתחיל טוב את הליגה ולזכות בכל תואר".


 

מוקדם יותר CR7 חגג בארוחת ערב עם הנהלת הקבוצה שכללה את המנכ"ל בפה מארוטה, המנהל הספורטיבי פאביו פארטיצ'י וסגן הנשיא פאבל נדבד וסוכנו ז'ורז' מנדש. לבדיקות רפואיות הוא התייצב הבוקר, הן כמובן נערכו במרכז J של הביאנקונרי.



עיתון הספורט של טורינו "טוטוספורט" התעלם לחלוטין מגמר המונדיאל וכתב בשער שלו בענק באותיות זהב: "CR7". הוא כתב: "העיר טורינו הוזה" וציטט את המאמן המנטלי של יובנטוס קורפי שאמר: "בואו של רונאלדו יביא אפקט של של העתקה על ידי שחקנים גדולים אחרים שירצו לבוא אלינו".

.@Cristiano checks into J|Medical!

➡️ https://t.co/EQr1UigaAj#CR7DAY#CR7JUVEpic.twitter.com/uVzpHubDD8

— JuventusFC (@juventusfcen) July 16, 2018





Live dal #JMedical. @Cristiano saluta i tifosi ⚪⚫#CR7DAY#CR7JUVEpic.twitter.com/yLkTQH5AbN

— JuventusFC (@juventusfc) 16 ביולי 2018

Sono iniziate le visite mediche di @Cristiano = #CR7DAY#CR7JUVEpic.twitter.com/D6N2t6hyum

— JuventusFC (@juventusfc) July 16, 2018

@Cristiano gets his Juventus medical going

https://t.co/3QjqsFn3dW#CR7DAY#CR7JUVEpic.twitter.com/CcvrI51w9K

— JuventusFC (@juventusfcen) July 16, 2018

Music to our ears feat. @Cristiano#CR7DAYpic.twitter.com/uUwk9TGsV3

— JuventusFC (@juventusfcen) July 16, 2018

@Cristianopic.twitter.com/ffuM76mRY7

— JuventusFC (@juventusfc) July 16, 2018

הרכש החדש מליברפול אמרה ג'אן צייץ לכריסטיאנו רונאלדו: "שמח לראות אותך מצטרף למשפחת יובנטוס".


Bem vindo @Cristiano !
Happy to see you join the @juventusfc family ⚪️⚫️#EC23#iCan#WeCan#Finoallafine#forzaJuve#cr7day

— Emre Can (@emrecan_) 16 ביולי 2018


בתוך כך, מפעלי פיאט ששייכים גם הם למשפחת אניילי שמחזיקה בבעלות יובנטוס הודיעו שהידיעות על שבית הפועלים במפעלים בגלל ההשקעה ברונאלדו היו פלופ אחד גדול. הם טענו שרק חמישה עובדים פתחו בשביתה מתוך 1700 עובדים בשני מפעלי הענק באיטליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי