דיווח: זינדין זידאן בדרך ליובנטוס כמנהל מקצועי

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

רעידת אדמה נוספת בטורינו? אחרי מעברו של רונאלדו לאלופת איטליה, דיווחים בספרד מספרים שלא אחר מאשר מאמנו בריאל מדריד בשלוש וחצי השנים האחרונות ששיחק בקבוצה,יחבור אליו וישמש כמנהל המקצועי של הביאנקורי

(גודל טקסט)

וואו, לזה אף אחד לא ציפה. אחרי אחת ההחתמות הדרמטיות בהיסטוריה של חלון ההעברות האירופי עם מעברו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס מריאל מדריד, דיווחים בספרד מציינים שמאמנו בשלוש וחצי השנים האחרונות באלופת אירופה, זינדין זידאן, עשוי לחבור אל הכוכב ולשמש כמנהל המקצועי של הגברת הזקנה. 

אין ספק, שמינוי מהסוג הזה הוא הפתעה ענקית עבור פלורנטינו פרס, לאחר שאיבד את כוכבו הגדול ביותר לאלופת איטליה עכשיו גם מאמנו, שהביא לו שלוש אליפויות אירופה רצופות ועימו היו לו יחסים מצויינים, עלול להצטרף ליובה. על פי הדיווחים, תפקיד המנהל המקצועי קורץ לזידאן, שכן הוא כולל פחות לחץ מתפקיד המאמן הראשי, בטח מעמדת המאמן בריאל מדריד. בנוסף, זיזו יוכל לנצל את קשריו בצרפת לצורך הבאת שחקנים בכירים ליובנטוס וכן לשכנע את שחקני ריאל מדריד, קאסמירו ומרסלו להגיע לטורינו. גם רונאלדו בעצמו ביקש מראשי הגברת הזקנה לרכוש את שני הברזילאים הנהדרים של ריאל.


אם וכאשר זידאן יגיע לטורינו, הוא יחזור למועדון בו שיחק בין השנים 1996-2001 במהלכן זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות והגיע עימה פעמיים לגמר ליגת האלופות, בהן הפסידה יובה  לדורטומנד וריאל מדריד, כך שהוא לא זכה עם הקבוצה בתואר היוקרתי מכל. בקיץ 2001 נרכש על ידי פלרונטינו פרס וריאל מדריד ב75 מליון יורו, במה שנחשב באותה תקופה לסכום ההעברה היקר ביותר אי פעם. מי שניפץ את השיא שמונה שנים מאוחר יותר הוא, ניחשתם נכון, כריסטיאנו רונאלדו שהגיע לבירת ספרד ממנצ'סטר יונייטד תמורת 94 מליון יורו. 

 

Mercato. Zinédine Zidane vers la Juventus Turin https://t.co/uJpxFjEgVppic.twitter.com/VDBJ5Zh86B

— Ouest-France Sports (@sports_ouest) 17 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי