עוד לפני שהתאמן: יובנטוס קוצרת פירות מעסקת רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

לפני שבעט בכדור אחד בקבוצתו החדשה, היא כבר מכרה 520 אלף חולצות, מניותיה רשמו עלייה של 40 אחוזים וערך המועדון גדל ב-200 מיליון יורו. בינתיים, באיטליה תוהים אם יצליח לשבור את השיאים של היגוואין וקלוזה

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא שיחק דקה במדי יובנטוס ואפילו לא התאמן אצלה, אך רכישתו ממשיכה להוכיח את עצמה כל יום, לפחות מבחינה כלכלית. הפורטוגלי נרכש תמורת 112 מיליון יורו ולפי "הגרדיאן" האנגלי, כבר ביום הראשון נמכרו 520 אלף חולצות שלו שהכניסו 71.4 מיליון יורו לחברת אדידס, סכום שמתוכו תקבל יובנטוס עשרה אחוזים. בנוסף, כל המנויים של הביאנקונרי לעונה הבאה כבר נמכרו למרות שמחירם עלה העונה. לפי "ביזנס אינסיידר", מניותיה של אלופת איטליה רשמו עלייה של 40 אחוזים וערכו של המועדון גדל ב-200 מיליון יורו. הפורטוגלי נמצא כיום בסין לקמפיין פרסומי ומרוויח 50 מיליון דולר מספונסרים שונים.

במישור המקצועי, באיטליה תוהים אם רונאלדו יוכל לקבוע שיא כיבושים חדש לעונה בסרייה A, כשבשיא הנוכחי מחזיקים חברו לקבוצה גונסאלו היגוואין שעשה זאת בעונת 2015/16 וג'ינו רוסטי (1928/29) שכבשו 36 שערים כל אחד. בריאל מדריד הצליח הפורטוגלי לכבוש יותר מהכמות הזאת שלוש פעמים. שיא נוסף ש-CR7 יוכל לשבור הוא של אלוף העולם לשעבר מירוסלב קלוזה, שהיה השחקן הכי מבוגר שכבש חמישייה באיטליה בגיל 34 ו-330 יום כשהבקיע חמישה שערים מול בולוניה, בפעם היחידה בקריירה שלו.

כדורגלנית העבר מיה האם האמריקאית שנמצאת כיום בחבר המנהלים של רומא התייחסה למעברו של רונאלדו אומרה: "אם השחקן הכי טוב בעולם בא לסרייה A זה אומר המון. הוא סמל בכדורגל העולמי וזה יעשה טוב לליגה, אבל לא בהכרח יביא אליפות נוספת ליובנטוס. אנחנו תמיד במאבק איתם. כעת הרבה יותר עיניים יופנו לליגה האיטלקית. ברגע שהוא עולה לכר הדשא הוא נלחם לנצח. הוא יעלה את הרמה של כולם וכל הקבוצות יצטרכו להגיב בהתאם".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי