אלגרי: יש יותר מדי רעש סביב כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | יובנטוס, רשמי

התרגשות באיטליה לקראת יום שני, אז יערוך הרכש הפורטוגלי הנוצץ את האימון הראשון במדי הביאנקונרי. למרות הכל, מאמנו החדש מנסה לשמור על שפיות: "הוא אלוף גדול, אבל אנושי. הכל חייב להיות נורמלי"

(גודל טקסט)
אוהדי יובנטוס כבר סימנו לעצמם את ה-30 באוגוסט, ואכן, מחר (שני) יגיע היום המיוחל כשהרכש הנוצץ והיקר בתולדות המועדון, כריסטיאנו רונאלדו, יתאמן לראשונה במדי הזברות במתקן האימונים של "קונטינסה". לא מפתיע אם כן שכל הכרטיסים למשחק הראשון של הכוכב הפורטוגלי באלופת איטליה ב-12 באוגוסט כבר נמכרו מזמן. היריבה אומנם תהיה קבוצת החובבים וילאר פרוסה ומדובר ב-5,000 כרטיסים בלבד, אך ברורה לכולם סיבת ההתעניינות במשחק וכבר ננקטו עבורו אמצעי ביטחון חסרי חסרי תקדים. בנוסף, צפויים אוהדי יובה לפרוץ לאחד המשחקים הפנימיים באופן מסורתי בין הקבוצה הבוגרת ליובנטוס ב'.


רונאלדו יצטרף לחלק משחקני יובה שחוזרים לאימונים כמו גונסלו היגוואין, חואן קוואדרדו, דוגלאס קוסטה ורודריגו בנטנקור ששיחקו במונדיאל וכן פאולו דיבאלה. אליהם יצטרפו מאוחר יותר מרקו פיאצה ובלז מאטוידי שהגיעו לגמר המונדיאל. בעוד שחקני הביאנקונרי נמצאים במסע המשחקים בארה"ב, עוזרו של המאמן מסימיליאנו אלגרי ואיש סודו אלדו דולצ'טי, יאמן את שאר השחקנים יחד עם יובנטוס ב'.


רונאלדו עשוי לנחות היום, ועל פי מספר דיווחים הוא אף נחת אמש בחשאי. אלגרי ביקש מכולם להירגע וטען שההתרגשות הגדולה תגרום נזק לרונאלדו: "יש יותר מדי רעש מסביב. רונאלדו אלוף גדול, אבל אנושי. הכל חייב להיות נורמלי. העונה הנוכחית תהיה קשה עבורנו יותר מכל עונה למרות בואו. בגללו כולם ירצו לנצח אותנו". אלגרי גילה שכבר נפגש עם רונאלדו והשניים דיברו על האושר שנגרם לאוהדים ולשחקני הקבוצה בזכות חתימתו ב"גברת הזקנה": "רונאלדו היה באמצע החופשה אז לא דיברנו ממש על כדורגל". מחירי הכרטיסים למחזור פתיחת הליגה בו יתארחו יובנטוס ורונאלדו בוורונה אצל קייבו זינקו מ-50 יורו ל-150 יורו, ונראה שקבוצות רבות ינצלו את הגעתו של הפורטוגלי כדי להעלות את מחירי הכרטיסים.


E' festa in campo, ma anche fuori, nella Fan Zone ⚪️⚫️ alla @RedBullArena!

➡️ https://t.co/Piemvh0YYR#CONTAJUSpic.twitter.com/DDmnpfSx34

— JuventusFC (@juventusfc) July 28, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי