ספאלטי: ההשוואות ליובנטוס רק מלחיצות את השחקנים

לוצ'אנו ספאלטי
לוצ'אנו ספאלטי | האתר הרשמי

מאמן אינטר מתוסכל ממצבה של קבוצתו אחרי התיקו 2:2 מול טורינו אתמול שהקנה לקבוצה נקודה אחת משני המשחקים מפתיחת העונה: "קשה להסביר, אם נמשיך כך, לא נהייה תחרותיים". מאמן טורינו מצארי: "בחצי השני שלטנו"

(גודל טקסט)
לא לפתיחת העונה הזו ייחלו באינטר. הקבוצה ביצעה מספר רכישות משמעותיות הקיץ של שחקנים, בתקווה לאיים על תואר האליפות או לפחות לרוץ חזק בצמרת. אלא שאחרי שני מחזורים, הנראזורי מוצאים עצמם עם נקודה בודדת במאזנם בשני המשחקים הראשונים, במקום ה-11 בלבד. 


אחרי ההפסד המפתיע לססואלו במחזור הפתיחה, חניכיו של ספלאטי סיימו אתמול בתיקו 2:2 (ראשון) אחרי כשהם מאבדים יתרון כפול במשחק אחרי שערים של פרישיץ' בדקה השישית ודה פריי בדקה ה-32. טורינו עלתה למחצית השנייה קבוצה אחרת לגמרי והשוותה משערים של אנדראה בלוטי בדקה ה-55 וסוואליו מייטה בדקה ה-68, ואף הייתה קרובה לכבוש שער ניצחון ולהשלים מהפך. בעקבות התוצאה המאכזבת, הנהלת אינטר החליטה להעניש את השחקנים והודיעה להם שהם לא יזכו ליום מנוחה ושחרור שתוכנן עבורם ונדרשו להגיע לאימונים כרגיל. ב"גאזטה דלו ספורט" אף הגדירו את אינטר כ"אויבת של עצמה". 


Sulla #Gazzetta in edicola oggi
⚽ Inter l'anti-Inter ✍️ "I dubbi e l'anima" di Luigi Garlando Svolta rossa: Vettel ora vola ⚽ CR7 chiama Dybala… per i gol ⚽ Missione Gattuso: Higuain al centro… Tutta la #SerieA e molto altro! pic.twitter.com/W4OrOw7FWu

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 27 באוגוסט 2018


התיקו הצליח להרגיז מאוד את מאמן הקבוצה, לוצ'אנו ספאלטי שאמר בסיום: "אני לא מצליח להסביר מה קרה לנו בדיוק. קשה להסביר מה התרחש במגרש. אם נמשיך לשחק כך, לא נוכל להיות תחרותיים מול אף קבוצה. אולי תפסיקו בכל שאלה אלי לומר שאנחנו היריבה העיקרית של יובנטוס על האליפות. כל ההשוואות שלנו ליובנטוס רק מלחיצות את השחקנים עוד ועוד. בינתיים, אנחנו כבר רחוקים מהם חמש נקודות. כדי להוות אלטרנטיבה ליובנטוס, אנחנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה ולהתחיל לקחת את הנקודות".


מאמן טורינו וולטר מצארי אמר: "לא שיחקנו במחצית הראשונה, אבל חזיתי שאם במחצית השנייה נעלה בנחישות אנחנו יכולים להפיל את אינטר. האמת היא ששיחקנו טוב יותר נגד רומא למרות שהפסדנו לה במשחק הראשון. במשחק נגד אינטר הם לחצו אותנו מהדקה הראשונה. ההרגשה הייתה שהכדור כאילו עולה באש ואנחנו מנסים להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. מחצית שנייה הורדנו את המתח והתחלנו לשחק כמו שאנחנו יודעים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי