ניצחון שני ברציפות לאינטר, 1:2 בבית על פיורנטינה החזקה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

פנדל מוצלח של איקרדי (45) ושער מאוחר של ד'אמברוסיו (78) סידרו לספאלטי מיני מומנטום אחרי פתיחת עונה לא מרשימה. עצמי של שקריניאר (53) איזן זמנית עבור האורחת, שככל הנראה תאבד את המקום השלישי

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)
מחזוור אמצע השבוע בליגה האיטלקית נפתח הערב (שלישי) עם משחק אחד בו אינטר ניצחה 1:2 את פיורנטינה בסן סירו. מחר המחזור השישי יושלם עם תשעה מפגשים נוספים כשבמוקד יובנטוס תפגוש את בולוניה ונאפולי תשחק נגד פארמה.


אינטר – פיורנטינה 1:2
אחרי ה-0:1 הדרמטי על סמפדוריה משער בדקה ה-94, אינטר גברה גם על פיורנטינה שפתחה את העונה בצורה מרשימה ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות. שניות לפני הירידה להפסקה המארחת עלתה ליתרון. ויטור הוגו נגע בכדור בידו ולאחר תלונות מצד שחקניו של ספאלטי, השופט הלך ל-VAR ושרק לפנדל אותו מאור איקרדי שלח לרשת. שמונה דקות בתוך המחצית השנייה פיורנטינה איזנה את התוצאה. בעיטה חזקה של קייזה פגעה במילאן שקריניאר, שינתה כיוון וחדרה לרשת. 12 דקות לסיום המשחק הוכרע עם בעיטה טובה של דנילו ד'אמברוסיו לרשת. 


בעקבות הניצחון, אינטר טיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה עם עשר נקודות מתוך 18. פיורנטינה, מנגד, נשארה שלישית כשבמאזנה גם כן עשר נקודות, בדיוק כמו ססואולו הרביעית שיכולה לעקוף אותה אם לא תפסיד מחר בחוץ לספאל המפתיעה.

 

11 – Mauro Icardi has scored 11 Serie A goals against Fiorentina, his best victim in the competition. Habit.

— OptaPaolo (@OptaPaolo) September 25, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי