דיווח באיטליה: מילאן תנסה להחזיר את זלאטן איברהימוביץ'

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | AFP

הענק השבדי כבר בן 37, אבל גאוטסו מחפש חלוץ שמכיר היטב את הסרייה A ושמו של מי שהוביל את הקבוצה לאליפות בעבר ועזב לפני שש שנים על הפרק. חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי מסתיים בדצמבר 2019

(גודל טקסט)

מילאן שוב החליפה בעלות בקיץ האחרון ועוד רחוקה מלחזור לימיה הגדולים, בששת משחקי הפתיחה של הסרייה A צברה רק תשע נקודות, (על אף שהפסידה רק פעם אחת) ונראה שחברת "אליוט" האמריקאית, שהמועדון בבעלותה, מתכוונת להנחית את אחד מכוכבי המועדון הגדולים בכל הזמנים.

לטענת "קוריירה דלו סרה", מילאן בוחנת את האפשרות למחמן את רכישת זלאטן איברהימוביץ', שש שנים אחרי שעזב את המועדון. הענק השבדי כבר בן 37, אבל עושה חיל ב-MLS – לשם עבר לאחר שלא הצליח להתאושש מפציעה קשה במנצ'סטר יונייטד וחתם בלוס אנג'לס גלאקסי במארס 2018. 

המאמן ג'נארו גאטוסו ביקש לאחרונה לחזק את החלק הקדמי ולצרף חלוץ מטרה, עם העדפה לאחד שמכיר את הליגה מקרוב, וזלאטן – על אף גילו – עומד בקריטריונים, אפילו שיחק עם גאטוסו במדי הרוסונרי וכמובן שגם יעצים את תדמית המועדון ויוביל להגדלת המכירות, הן של כרטיסים והן של חולצות ומרצ'נדייז אחר. גם משפחתו של איברהימוביץ' הודתה בעבר כי היא אהבה את החיים במילאנו ולא מן הנמנע שהם יבחרו לעזוב את לוס אנג'לס לפני סוף החוזה בדצמבר 2019.


איברהימוביץ'. קדנציה שנייה אצל הרוסונרי? (AFP)

איברהימוביץ' בילה שנתיים במילאן וכבש 56 שערים לפני שעזב לפאריס סן ז'רמן ב-2012 וסייע למועדון לזכות באליפות. סוכנו הוא מינו ראיולה, שבין מיוצגיו גם שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה והקשר ג'יאקומו בונבנטורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי