רונאלדו בהודעה רשמית: "מכחיש את ההאשמות שאנסתי"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

כוכב יובנטוס הגיב לראשונה על התחקיר שפורסם ב"דר שפיגל", לפיו אנס ב-2009 את קתרין מאיורגה: "אנשים רוצים לקדם את עצמם על חשבוני, המצפון שלי נקי. אונס זהו פשע מתועב שנוגד את מה שאני מאמין בו"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו מואשם בימים האחרונים בכך שאנס ביוני ב-2009 בלאס וגאס את קתרין מאיורגה, אירוע שחזר לכותרות לאור תחקיר מקיף למדי שפורסם ב"דר שפיגל" הגרמני ובעקבותיו משטרת לוס אנג'לס הודיעה כי תפתח את החקירה מחדש.

מאיורגה באמצעות עורכי דינה טענה כי בזמנו הם הגיעו להסכם מחוץ לבית המשפט, לפיו הפורטוגלי שילם מאות אלפי דולרים עבור השתקתה, אלא שלאחרונה היא שכרה עורך דין חדש שבין השאר טען כי היא נפגעה נפשית כתוצאה מאותו אונס לכאורה בו חשוד הכוכב, והערב (רביעי) החלוץ התייחס לכך רשמית לראשונה.

עד כה בחר לומר רונאלדו שמדובר ב"פייק ניוז" בסרטון שהעלה באינסטגרם, אך הערב כבר פרסם הודעה רשמית ובה נכתב: "אני מכחיש בתוקף את ההאשמות שנגדי. אונס זהו פשע מתועב שנוגד את כל מה שאני מאמין בו. עם כמה שאני רוצה לנקות את שמי, לא אאכיל את המדיה בספקולציות שנוצרו על ידי אנשים שרוצים לקדם את עצמם על חשבוני. המצפון הנקי שלי ירשה לי להמתין בשלווה לתוצאות החקירה". 


CR7 צופה בקבוצתו מהיציע אתמול (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי