נאפולי מעדה בבית, לאציו חילצה 1:1 מול מילאן בדקה ה-94

אינסיינה
אינסיינה | Gettyimages

הפרטנופיי סיימו ב-0:0 מול נועלת הטבלה והתרחקו מהמוליכה יובנטוס, אבל שבו למקום השני על חשבון אינטר. הרוסונרי היו בדרך לניצחון חוץ יקר, אך ספגו עמוק בתוך תוספת הזמן. 1:2 יקר לפארמה על ססואלו

(גודל טקסט)
אחרי שיובנטוס ניצחה ורונאלדו עלה לפסגת טבלת הכובשים, המחזור ה-13 בליגה האיטליקת נמשך הערב (ראשון) עם שישה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם, פארמה גברה 1:2 בבית על ססואולו ובהמשך נאפולי מעדה בבית נגד נועלת הטבלה קייבו, בולניה ופיורנטינה סיימו ב-0:0, אמפולי גברה 2:3 על אטאלנטה ולאציו חילצה 1:1 דרמטי מול מילאן במשחק המרכזי של היום.


לאציו – מילאן 1:1

הקרב על המקום הרביעי באיטליה לא התעלה לרמה גבוה, אך בהחלט סיפק דרמה גדולה. אחרי לחץ של המארחת, דווקא מילאן עלתה ליתרון משער של פרנק קסייה (78), אבל שניות ספורות לפני שריקת הסיום חואקין קוראה איזן ל-1:1 בבעיטה שטוחה מקצה הרחבה וקבע שלאציו עדיין במקום הרביעי בטבלה כשמאזנה נקודה אחת יותר ממילאן. במחזור הבא הרוסונרי יארחו את פארמה השישית והקבוצה מבירת איטליה תצא למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה קייבו שעדיין לא ניצחה העונה.


⏹️ #LazioMilan 1-1 FT

Triplice fischio all'Olimpico, @tucu_correa ci ha regalato il pari in pieno recupero: quarto posto conservato#ForzaLazio#AvantiLaziopic.twitter.com/UID8prmeev

— S.S.Lazio (@OfficialSSLazio) November 25, 2018


פארמה – ססואולו 1:2

המארחת רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות והעלתה את מאזנה ל-20 נקודות ב-13 מחזורים. מנגד, ססואולו, אולי הפתעת העונה בסרייה א', נוצחה לראשונה אחרי ארבעה משחקים ואיבדה גובה. ג'רביניו המצוין כבש מקרוב את הראשון של פארמה במשחק והחמישה שלו העונה כבר בדקה ה-6, ברונו אלבש הכפיל בדחיקה אחרי כדור קרן (26) וקומה בבאקאר הצליח רק לצמק בפנדל (36) שנשרק לאחר התערבות של מערכת ה-VAR. 


נאפולי – קייבו 0:0
אחרי הניצחון של היריבה המושבעת יובנטוס והגדלת הפער לתשע נקודות באופן זמני, סגנית האלופה ידעה שאסור לה לאבד נקודות אם ברצונה לנסות ולהשיג בשלב כלשהוא את הגברת הזקנה, בטח ובטח כשמדובר במשחק בית מול נועלת הטבלה קייבו.


אלא שבפועל, הפרטנופיי התקשו מאוד וסיימו ב-0:0 מאכזב ביותר נגד החמורים המעופפים, והציגו יכולת לא מספיק טובה ברוב שלבי המשחק. בדקה ה-44 חוסה קאייחון היה חייב להכריע את ההתמודדות כמצא עצמו באחד על אחד מול סטפנו סורינטו, אך האחרון הציל שער בטוח. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה היה זה דריס מרטנס כשקיבל מסירה יפה בתוך רחבת ה-16 אך בעט החוצה. גם בעיטה של ז'לינסקי בתוספת הזמן מצאה את סורנטינו מוכן.



מרטנס לא מאמין שזה לא נכנס (gettyimages)


נאפולי מפספסת נקודות יקרות במאבק מול יובה בצמרת, קייבו מצידה יכולה לשמוח מעט כשלראשונה אחרי 13 מחזורים, ובעקבות עונש הפחתת הנקודות אותו ספגה בתחילת העונה, מאזן הנקודות שלה חיובי וכבר לא מצביע על אפס נקודות.


תוצאות נוספות:
אמפולי – אטלאנטה 2:3


בולוניה – פיורנטינה 0:0


גנואה – סמפדוריה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי