יובנטוס רשמה את הפתיחה הטובה אי פעם בליגה בכירה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מנדז'וקיץ' קבע 0:1 על אינטר ב"דרבי ד'איטליה" ומעבר לכך שהביאנקונרי מתקרבים בצעדי ענק אל עבר אליפות שמינית ברציפות הם גם עם 14 ניצחונות מ-15 משחקים. בונוצ'י: "למזלנו הכדור של גליארדיני לא נכנס"

(גודל טקסט)
יובנטוס יודעת לנצח גם כשהיא לא בשיאה. אחרי מחצית ראשונה טובה דווקא של אינטר, האלופה עלתה אחרת למחצית השנייה והשיגה 0:1 ב"דרבי ד'איטליה", פתחה נכון לעכשיו פער 11 נקודות על נאפולי שתשחק רק היום מול פרוזינונה ו-14 על אינטר בדרך לאליפות שמינית ברציפות.


מריו מנדז'וקיץ' הבקיע את שערו השביעי העונה, אבל הראשון בקריירה שלו מול הנראזורי. בזכות הניצחון יובנטוס גם קבעה שיא חדש בכל חמש הליגות הבכירות באירופה (אנגליה, גרמניה, ספרד, איטליה וצרפת): 14 ניצחונות מ-15 מחזורי פתיחת העונה.


העיתון של טורינו "טוטו ספורט" כתב בכותרת "סופר מאריו, סופר יובנטוס", אבל פירגן ליריבה: "מנדז'וקיץ' הכניע את אינטר שהרשימה". העיתון "גאזטה דלו ספורט" כתב: "יובה קשוחה, אינטר לא מנצלת". כותרת נוספת בעיתון: "יובה לא סולחת" והכוונה לכך שרוברטו גליארדיני מאינטר החמיץ כשבעט לקורה במחצית הראשונה ועל החמצות לא סולחים. על המשחק הפחות טוב של יובה אפשר להבין מכך שהבלם ג'ורג'יו קייליני קיבל את הציון הגבוה 7 במשחק ב"גאזטה", לצידו של ז'ואאו קאנסלו. כריסטיאנו רונאלדו קיבל 6.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi:
⚽️ La #Juve si tuffa, l'#Inter si butta
⚽️ #Milan, è l'ora di àPaquetà. Sarà a S.Siro
Addio #Radice, uomo scudetto del Torino 1976
E… molto altro! pic.twitter.com/JUEvgAWuJs

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 8 בדצמבר 2018


מאמנה של יובנטוס מסימיליאנו אלגרי הודה שאינטר הייתה טובה יותר במחצית הראשונה. "אינטר עשתה לנו בעיות במחצית הראשונה ובעיקר ז'ואאו מאריו וגליארדיני, כך שדאגנו לסגור אותם בחצי השני. זה גם נכון שההחמצה הכי גדולה של המחצית הראשונה הייתה של אינטר. הסטתי את מנדז'וקיץ' לצד שמאל ופאולו דיבאלה שיחק טוב יותר במחצית שנייה ובמונחים של לחץ ואינטנסיביות הייתה לנו הופעה שונה לחלוטין. לא הרשינו לאינטר לעשות כלום במחצית שנייה. עבדנו על המשחק ההגנתי של קאנסלו שהשתפר מאוד. שיחקנו על הגבהות כדי להימנע ממליאן שקריניאר ומיראנדה וההגבהה של קאנסלו לשער הייתה מצוינת. מרוצים מהניצחון, אבל המאבק לאליפות לא הסתיים היום".


המאמן המפסיד לוצ'אנו ספאלטי אמר לעומתו: "אנחנו לא מספיק יציבים. נתנו כדורגל טוב, אבל יותר מדי טעויות. במחצית הראשונה היינו מצוינים ובשנייה גרועים. פשוט הגבהנו כדורים בלי כתובת לרחבה. עשינו יותר מדי טעויות בנאליות. כשהייתה לנו הזדמנות אחת לכבוש ולשנות את המשחק, נכשלנו בה. תמיד היה בקבוצה מישהו איטי מדי. לצערי יובה חכמה ואנחנו נאיביים. הם יודעים איך לבזבז חמש דקות אחרי עבירה". 


בלם יובה לאונרדו בונוצ'י סיכם: "היה לנו מזל כשהבעיטה של גליארדיני לא נכנסה. יש יותר מדי משחקים בדרך ואנחנו צריכים לנצח אותם ולא משנה מי משחק נגדנו. הניצחון הזה מראה לנו ללא ספק שאנחנו חזקים ויכולים לנצח כל קבוצה. לא אפשרנו למאורו איקרדי לבעוט אפילו פעם אחת לשער. נכשלנו עם גליארדיני, אבל למזלנו הכדור לא נכנס".



איקרדי נותר מתוסכל. לא אחד שרגיל לא לאיים על השער (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי