רונאלדו: "אשמח שמסי יבוא לאיטליה, שיקבל את האתגר כמוני"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי התראיין באיטליה והתייחס ליריבו: "שיחקתי באנגליה, ספרד, איטליה, פורטוגל, זכיתי בתואר עם הנבחרת, כשהוא עדיין בספרד". על ההסתגלות ליובנטוס: "במקומות אחרים יש כאלה שמרגישים גדולים יותר מהשאר"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו התראיין באיטליה ל"גאזטה דלו ספורט" ול"קוריירה דלו ספורט" והתייחס ללא מעט נושאים, בין השאר ליריבות עם ליאו מסי, קבוצתו הקודמת ריאל מדריד אותה עקץ שוב, ההשתלבות ביובנטוס והרצון שלה לזכות בליגת האלופות: "זאת לא צריכה להיות אובססיה, אבל זו קבוצה חזקה מאוד".


אם הוא מתגעגע למסי: "לא… שיחקתי באנגליה, ספרד, איטליה, פורטוגל, זכיתי בתואר עם הנבחרת שלי… כשבינתיים הוא עדיין בספרד. אולי הוא זקוק לי יותר. עבורי, החיים הם אתגר, אני אוהב את זה ואוהב לעשות אנשים מאושרים. הייתי רוצה שיבוא לאיטליה יום אחד. שיקבל את האתגר, כמוני. אבל אם הוא מאושר שם, אני מכבד את זה. הוא שחקן פנטסטי, בחור טוב. אלה החיים החדשים שלי ואני שמח".


ההסתגלות ליובנטוס ולחבריו החדשים: "לא יהיה הוגן להזכיר רק כמה, אני רק יכול לומר שזאת הקבוצה הכי טובה ששיחקתי בה. כאן אנחנו קבוצה, במקומות אחרים יש כאלה שמרגישים גדולים יותר מהשאר, אבל כאן כולם באותו הקו, הם צנועים ורוצים לנצח. אם דיבאלה או מנדז'וקיץ' לא כובשים, אתה רואה אותם שמחים ומחייכים. עבורי זה יפייפה אני חש את ההבדל. למרות שגם במדריד צנועים, אני מרגיש שכאן יותר. זה מאוד שונה ממדריד, פה זה יותר כמו משפחה".



רונאלדו עם מסי. לא מתגעגע ליריב הגדול, אבל מאתגר אותו (Gettyimages)


ההתערביויות ששחקני יובנטוס עושים בינם לבין עצמם באימונים, על סכומי כסף נמוכים או בקבוקי יין: "אני לעולם לא מתערב עם אלגרי באימונים, אבל כן עם דיבאלה, מנדז'וקיץ' וחדירה וב-99 אחוזים מהמקרים אני מנצח וזוכה בקצת כסף או בקבוק יין. יש לי כבר אוסף של שלושה בקבוקי יין ו-200-300 יורו".

 

אם יובנטוס תשחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות: "עבורי זה לא משנה. העבר הוא העבר, עכשיו אני רוצה לנצח ביובנטוס. אני צריך להגן על הצבעים האלה והשאר לא חשוב. אם אשחק נגד ריאל מדריד, אצטרך לתת את הטוב ביותר שלי".

Sulla #Gazzetta in edicola:
⚽️ #CR7 chiama #Messi! #Ronaldo, intervista a tutto campo ⚽️ #Milan, europari. Leo: "Niente Ibra, ma…" #Superclasico infinito! La #Libertadores al #RiverPlate ⚠️ #Icardi al Bernabeu, imbarazzo #Inter. E… molto altro! pic.twitter.com/vosPdiMyaq

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) December 10, 2018

מעבר אפשרי של מרסלו או איסקו ליובנטוס: "אני רואה שכותבים את זה על חאמס, בייל, אסנסיו… אבל בכנות, יובנטוס לא צריכה שחקנים אחרים. צריכים לדבר עם הנשיא. בעתיד, אני לא יודע. מרסלו חזק, אנחנו פותחים את הדלת לשחקנים טובים ומרסלו הוא אחד מהם". 


כדור הזהב בו לא זכה: "אני חושב שאני ראוי לתואר הזה כל שנה כי אני עובד למענו. אבל אם לא זכיתי, זה לא סוף העולם. אני מכבד את ההחלטה, אבל לדעתי עשיתי הכל במגרש כדי להוכיח  שאני ראוי לכך והמספרים מדברים בעד עצמם. אל תחשבו שאני עצוב כשאני לא זוכה בכדור הזהב, יש לי חברים נהדרים, משפחה אוהבת ואני משחק באחת הקבוצות הגדולות בעולם. אתם חושבים שאני הולך הביתה ובוכה? ברור שאני מאוכזב, אך החיים מתקדמים ואמשיך לעבוד קשה. אני מברך את לוקה מודריץ', הוא בהחלט היה ראוי לזה. בשנה הבאה ניפגש שוב ואעשה את המקסימום כדי להיות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי