פאולו סוזה מועמד להחליף את די פרנצ'סקו ברומא

פאולו סוזה
פאולו סוזה | Gettyimages

אקס מכבי תל אביב מועמד להחליף את מאמן הג'אלורוסי שמעמדו התערער מאוד בעקבות התיקו נגד קליארי, כשברשימה נמצאים גם וינצ'נזו מונטלה ולורן בלאן

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

האם פאולו סוזה בדרך חזרה לאיטליה? לפי "קוריירה דלו ספורט", מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שאימן גם את פיורנטינה, נמצא ברשימת המועמדים של רומא לאימון הקבוצה יחד עם אקס פאריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת לורן בלאן וחלוץ הקבוצה בעבר וינצ'נזו מונטולה. הג'אלורוסי בהובלת אוזביו די פרנצ'סקו מגלים כידוע יכולת רעה בליגה ומדורגים רק במקום השמיני, רחוק מהמקום שמוליך לליגת האלופות בתום העונה, אם כי בנקודות זה נראה פחות מפחיד – 5 הפרש בלבד. אוהדי רומא היו רוצים לראות את אנטוניו קונטה, אבל הערכות הן כי שאקס צ'לסי יסרב להגיע כי מעדיף קבוצה בכירה, ודרישות השכר שלו יהיו גבוהות מדי עבור הקבוצה.

היום צפויה להתנהל שיחה בין המנהל הספורטיבי מונצ'י לנשיא המועדון ג'יימס פאלוטה, בה ידונו השניים בעתידו של המאמן. פאלוטה כבר רצה לפטר בעבר את די פרנצ'סקו, אבל מונצ'י סירב. לפי דיווח באיטליה, המאמן שכבר קיבל בעבר גיבוי יפוטר אם לא ינצח במשחק הקרוב את גנואה. לפי "קוריירה דלו ספורט", במועדון הוחלט לשמור על די פרנצ'סקו כמאמן הקבוצה למשחק ביום רביעי נגד ויקטוריה פלזן בליגת האלופות, אבל אחרי התיקו 2:2 נגד קליארי בשבת שינה את התמונה וגרם לפאלוטה לרתוח מזעם. הנשיא נשאל על המשחק והשיב "זה היה מביש". הקבוצה אגב, כבר הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר האלופות.

הרבה מהאשם אפשר לתלות במדיניות הרכש של רומא והמנהל הספורטיבי מונצ'י, שמכר חלק גדול מכוכבי הקבוצה ובהם ראג'ה נאינגולן שעבר לאינטר, אליסון ליובנוס וקווין סטרוטמן למארסיי ולעומת זאת קלט כשרונות שעוד לא התאקלמו בקבוצה, אבל הוא לא מועמד לעזוב. לפי הדיווח, ההנהלה רוצה לראות את רומא מנצחת עם כדורגל טוב ולא סתם לקחת שלוש נקודות ולכן המשחק נגד גנואה יהיה המבחן האחרון של המאמן הנוכחי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי