פנדל של רונאלדו העניק ליובנטוס 0:1 על טורינו בדרבי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כריסטיאנו דייק מהנקודה הלבנה כדי להעניק לגברת הזקנה ניצחון חוץ על היריבה העירונית, שערה ה-5,000 בסרייה A. אינטר גברה 0:1 על אודינזה וגם כאן ההכרעה הגיעה מבעיטת עונשין שאיקרדי ניצל בפאננקה נפלאה

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) בשני משחקים מסקרנים שהוכרעו מ-11 מטר. כריסטיאנו רונאלדו עשה זאת בדרבי של טורינו והעניק ליובנטוס 0:1 בחוץ על היריבה העירונית, עוד קודם לכן הייתה זו אינטר, שאחרי שהודחה מליגת האלופות באמצע השבוע עם 1:1 ביתי מול פ.ס.וו איינדהובן, התאוששה עם 0:1 יקר על אודינזה.

טורינו – יובנטוס 1:0
הדרבי של טורינו תמיד מורט עצבים ומותח, והיום הוכרע רק על ידי בעיטת עונשין מ-11 מטר. מנדז'קיץ' הוכשל ברחבה, כריסטיאנו רונאלדו התייצב בדקה ה-70 מול השוער המחליף סלבדור איצ'סו שהחליף את סלבטור סיריגו שנפצע כבר בדקה ה-20 ודייק כדי להעניק לגברת הזקנה ניצחון שביעי ברציפות בליגה ולפחות זמנית הפער בפסגה צמח ל-11 נקודות מנאפולי. כזכור יובנטוס הפסידה באמצע השבוע ליאנג בויז בשווייץ במשחק לפרוטוקול מבחינתה, אבל ניצחון בדרבי תמיד עושה את שלו. שערו של כריסטיאנו רונאלדו היה ה-5,000 של יובה בהיסטוריית הליגה הבכירה, הקבוצה הראשונה שמגיעה לציון דרך מרשים שכזה.


רונאלדו מבקיע את השער ה-5,000 של יובנטוס בליגה הבכירה (AFP)

אינטר – אודינזה 0:1
אחרי האכזבה הגדולה בליגת האלופות, הנראזורי התבססו במקום השלישי בטבלה וקטעו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. אינטר הייתה טובה יותר ושלטה במשחק, אך לא הצליחה לכבוש עד הדקה ה-76 אז נשרק לזכותה פנדל מוצלח לאחר התערבות של מערכת ה-VAR. מאורו איקרדי, מי אם לא הוא, ניגש לנקודה הלבנה ושלח פאננקה שהכריע את המשחק. מנגד, אודינזה שקעה עמוק בתחתית והיא עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בסיומו של המחזור.


איקרדי כבש בפאננקה, אינטר התאוששה מההדחה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי